Нова ампера на хоризонта

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • #35971
    svetlyo_74
    Member

    Привет на всички.
    Започвам нова тема щом има нова АМПЕРА на хоризонта.
    Както бях споменал по рано в темата на Пепи, колата я взех за да карам хлапето на другият край на града всеки ден на училище.
    И понеже през ден по 50 лева за нафта в джипа давах и то писва накрая.
    Сега филма е друг – 0 лева за гориво, всеки ден 90 км с дозареждане разбира се.
    Както и Пепи беше споменал тази кола не може да се асоциира с марката опел, защото тя е много различна от всичко останало на пазара.
    Колата е 2012 г. закупих я от дилър на Опел от Германия, но не араби или турци а немци.
    На 54500 км. с пълна сервизна история.
    Даже преди да ми пратят колата за България и направиха обслужване за тяхна сметка, както и зареден до горе резервоар с гориво.
    Както се казва – евала/данке/воала на немците.
    Тук ще ти източат горивото а там ти сипват до горе.
    Дойде с летни гуми, но днес я преобух с хубави фулди за зимата.
    Това е кола, която докато я караш те кара да се усмихваш, но някак си по друг начин, защото ,съм се усмихвал и на примерно на бмв 535 битурбо, само че там хем се смееш хем трепериш.
    Докато тук е само удоволствие.
    В обявата на колата пишеше German edition, но не зная каква е разликата и дали има въобще.
    За съжаление навигацията и е само за западна европа.Ще питам Дженеръс дали има за България.
    Колата без да преувеличавам е премиум кола с нищо не отстъпваща на трите водещи марки/имал съм от всички и мнението ми е честно.
    Щом жена ми и свикна за 3 дни и ми каза къде съм блял толкова години, че чак сега сме я купили.
    Пожелавам на всички ви много здраве и безаварийно.
    пс.Пепи ако можеш дай инфо какво обд2 да си купя или е без значение марката.
    Също така четох във форумите, че на Амперата / само на Амперата, Волта не/се заключвало нещо си на кормилото.
    Беше споменал, че и ти си имал същият проблем, ако можеш да кажеш как да ъпдейтна и аз софта.
    Поздрави на всички,
    Светльо

    Attachments:
    • media-share-0-02-05-faf8c23e5064005cad693f28d99d89204181c3284c95212cea63bb52ccb5ce37-Picture_2016-10-27.jpg
    • WP_20161018_15_07_46_Pro.jpg
    • ampera-delivered-bg_2016-10-27.jpg
    • WP_20161018_14_55_33_Pro_2016-10-27.jpg
    #35991

    Ами честито. Очакваме още впечатления като ги имаш. Ето как се оправя проблема за който питаш:
    Solution!!!
    You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
    Then you have to turn on the car. At that time, you don’t hear the lock clicking, since it’s not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
    The car gets back alive!

    Additionally – to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn’t work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
    http://gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I-NEED-URGENT-HELP!-Steering-wheel-not-functioning-locked-in-P-and-won-t-turn-off!&highlight=URGENT

    В английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
    Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013.

    #35993

    Честито! Със здраве да и се наслаждаваш 🙂

    #35997

    Супер!
    Честито!

    В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..

    Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.

    За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..

    Ще пиша повече като се върна..

    Безаварийно!

    #36003

    Честито и от мен 🙂 Много безаварийни километри, и чакаме още впечатления и отзиви.

    #36012

    Честито и от мен 🙂 Много безаварийни километри, и чакаме още впечатления и отзиви.

    #36025
    svetlyo_74
    Member

    Благодаря на всички за отзивите и пожеланията.
    Отговарям на зададените въпроси.
    Колата е с разход от 3/100 – така пише на дисплея.
    Което е супер , като разход за навъртени 50 000 км досега.
    Доста изчетох в английският форум https://speakev.com/forums/ampera-volt/
    Както и в щатският за волт http://gm-volt.com
    Може и да съм с ”ъпдейтнат”софт за кормилната уредба и да не знам – ще ви държа в течение, ако се появи съобщението – ето линк към него да видите каква грешка дава. https://www.youtube.com/watch?v=KSVZKQXEPMI
    Още веднъж благодаря на всички и не забравяйте, че това ни чака всички ни, просто е въпрос на време.
    see the link below
    http://www.168chasa.bg/article/4753494

    #36114
    svetlyo_74
    Member

    Споделям пресни впечатления за колата,
    Вече изминати 1000 километра почти на електричество.
    Сега със застудяването от средно 10 – 12 градуса сутрин в 7.00 часа успявам да изминавам около 50 км на ток.
    Естествено с някой техники, като регенериране на енергия, каране на Л, когато е възможно и парно на еко вариант.
    Много съм доволен, който е на кантар да закупи такава кола – направо му казвам да купуваПепи можещ ли да ми снимаш какво табло си си направил за зарядното в гаража си, че сега е малко неудобно при мен- висят кабели и т.н.
    Поздрави

    #36116

    Моята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)

    ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
    Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.

    София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.

    Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.

    Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂

    Attachments:
    • 20161111_133922.jpg
    • 20161111_133939.jpg
    #36119

    Моята кутийка си е час по всичко.. 🙂 (виж прикачените файлове)

    ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
    Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.

    София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.

    Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.

    Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км 🙂

    Attachments:
    • 20161111_133922.jpg
    • 20161111_133939.jpg
    #36127
    svetlyo_74
    Member

    Екстра е таблото.
    Нещо такова ще направя и аз.
    Леекичко ти завиждам за 10-те километра които правиш отгоре, но си на по топличко местенце.
    Преди малко ми се наложи да изляза инцидентно за малко от нас и реших да изкарам джипа, че съвсем го зарязах откакто съм с електричката. То бумти то шуми то нафта гори – а бе ужас :)) едвам го изтърпях това излияние.Друго си е пълната тишина по време на движение с амперката.
    Поздрави,

    #36136
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Хехеее супер, радвам се, че ти е кеф на душата с електричката друже 🙂

    #36734
    svetlyo_74
    Member

    Привет на всички.
    За много години.
    Пожелавам на всички много ел – безаварийни километри.
    Та по въпросааа.
    Отивам днес с жената до Лидъл на Бул.”Ляпчев” и какво да видя. – Новата Тесла джипката седи си и си се зарежда.
    WP_20170114_12_08_45_Pro.jpg
    Уникална само така може да се опише .
    Нещо зимата бая ми смъкна пробега.
    Хем съм в подземен гараж и 35 – 37 км. сутрин ми исписва, когато тръгвам. (този пробег е при темп. – 15 – 20)
    При вас как е ?
    На тази зарядна станция аз как мога докато съм в магазин а да се зареждам?
    огледах и трите кабела – не влизат на Амперката 🙁
    Сигурно трябва да си купя зарядно за такива мобилни станции.
    Някой ако знае от къде и на какви пари да каже, както и точно какво зарядно да се вземе. – Тука Хаджистойков да помага с решение.
    Пепи , ако го прочете този пост да ми пусне на лични мобилният си номер, че евентуално ще ходя към морето и ще се радвам да се запознаем и Амперките да запознаем също 🙂
    Поздрави,

    #36737

    Колеги, карате електрически коли, та трябва вече да сте се запознали с видовете контакти за тях. Амперта е с контакт Тип 1. Тия които са били на тази станция са били вероятно Тип 2. Тип 1 се ползуват от японските коли основно. И от Ампера 1. Тип 2 ползват повечето европейски коли като BMW, VW. Тип 2 се налага в Европа, и затова производителите предлагат повечето нови коли за европейският пазар с Тип 2. Да зареждаш от контакт Тип 2 ти трябва кабел преходник Тип 2 към Тип 1. Или ако има нормално шуко да зареждаш с твоето зарядно от колата. Ако станцията е само с кабели Тип 2 сигурно няма да можеш да зареждаш там.

    #36745
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Мда, за Амперата става само с кабел Тип 1 към Тип 2 – имаме налични и сега, но ще го пуснем в онлайн магазина като стане готов през февруари.

    На всяка DC зареждачка, която има и AC опция винаги е кабел с Тип 2 щепсел или с вграден Тип 2 контакт.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.