- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 24, 2017 at 2:32 am #37762Rumen VelinovMember
Нови шпионски снимки, този път и на интериора:
https://www.youtube.com/watch?v=q8Yw2POu82gЯвно това ще е колата, защото съвпада с втората ‘teaser’ снимка на волана и таблото(и с първата на фаровете):
http://insideevs.com/nissan-teases-new-2018-leaf-interior/Не съм вдъхновен 🙁 Няма красота и изисканост. Каква е тази грозна козирка над таблото?! И това малко екранче на централната конзола. И дизайна от вън не е нищо особено. Нисан от водещ играч в електромобилността явно са решили да се преместят в опашката. Всъщност това е ясно от отдавна. Не може да се биеш в гърдите, колко си отдаден на идеята и за 6 години да не изкараш нито един друг модел. Всичко е било само за реклама – “да покажем колко сме напредничави като фирма”.
June 29, 2017 at 12:46 am #37796Иван ДобревMemberАбе ако има 50-60 квч батерия другите недостатъци ще се преглътнат. Малкия среден дисплей е може би заради факта, че колата ще има автономно пилотиране. Гледах един клип в който колата си караше сама в града. Може и да има и по голям екран като опция. Тесла 3 даже няма и дисплей пред шофьора.
June 29, 2017 at 1:38 pm #37799eltoshoMemberКолата определено е “тежък” фейслифт на настоящия модел а не нова платформа 🙁 . Също, из нета витаят слухове, че поне в началото ще е със 38-40kwh батерия. Уж Нисан не успели да се разберът със LG и за момента щяли сами да си правят батериите. Автономно пилотиране също няма да има. Ще е само “Nissan ProPilot” – нещо като първата версия на автопилота на Тесла, просто по-хитър круиз контрол за магистрала. Оня клип с автономния Leaf в Лондон беше от експериментален модел и едва ли Нисан ще го пуснат на пазара преди 2020 (май тая цифра бяха казали в клипа)
Според мен цената и наличието/липсата на течно охлаждане на батерията ще са решаващи за успеха на новия Leaf. Ако цената е под (28К USD, 30К EUR) и има поне 70-80kw DC зареждане ще си намери почитaтели и със 40kwh батерия.June 29, 2017 at 2:14 pm #37800Rumen VelinovMember[quote=”eltosho” post=3284]Колата определено е “тежък” фейслифт на настоящия модел а не нова платформа 🙁 . [/quote]
Абсолютно съм съгласен и това ме разочарова най-много.
Не съм сигурен, че ще има много хора, които да предпочетат предпочетат този Лийф с 40кВч батерия за $30к пред Модел 3 с 60кВч батерия за $35к.June 29, 2017 at 2:26 pm #37802Rumen VelinovMember[quote=”ivand911″ post=3282] Може и да има и по голям екран като опция. .[/quote]
Възможно е. Изглежда сякаш екрана може лесно да се подмени.
Иначе евентуално може да има почитатели ако цената е до $30к за 60кВч батерия.June 30, 2017 at 2:16 am #37818ПЕТЪР ПЕТРОВMemberПонеже сравнявате цените с Тесла 3 да кажа все пак, че обещаната цена от $35к “преди данъците” се отнася за US. За нас в България Теслите идват от “фабриката” в Холандия, което означава, че след ТРАНСПОРТ през океана, МИТА и ДДС колата без нито една екстра ще струва минимум €42к в Тилбург, Холандия. Плюс докарването до България /и на собствен ход не е безплатно /
А за NISSAN е много жалко, че са се отнесли толкова пренебрежително към новата модификация на LEAF. Вярно, че беше най продавания електромобил /в минало време, защото 400-500к жители на планетата дадоха по $1000 на “зелено” като за Лада и си попъчаха Тасла 3/ НО ПАЗАРА СЕ ПРОМЕНЯ МНОГО БЪРЗО и ако не успеят да извадят КОНКУРЕНТЕН автомобил ще си останат в миналото. А най важното което им липсва не е размера на дисплея и формата на фаровете, А БАТЕРИЯТА, т.е. максималния пробег с едно зареждане! Летвата се вдигна и всички други /вкл. “братовчеда” от РЕНО/ предлагат над 200 мили /320 км. Нямам идея колко ще струва “новия” LEAF в България
August 26, 2017 at 2:50 am #37972Пеньо ШилевMemberБатерията на новия Лийф ще е 40кВтч. По-късно ще се предлага и по-голяма – очаква се 60кВтч на по-висока цена разбира се. Това е общото мнение по всички форуми до момента.
Дизайнът – това е много субективна материя. Напомня ми на Пулсар с преработена задна част с елементи от Джук/новата Микра… ще видим на 6-ти септември.September 7, 2017 at 4:51 pm #38145ПЕТЪР ПЕТРОВMemberБлагодаря peposhi,
Информацията ти е била точна!
И като видях и цената смятам, че модела 2018 ще продължи да се продава добре.
Да по нисък клас е от Модел 3, но и в цената има съществена разлика.
Нисан/Рено все пак са компания от високо ниво и си правят добре сметката.
Ако имам някакви забележки, те са към предварителната подготовка на пазара. Специалната форма на фаровете не е нещото което впечатлява феновете на EV. Да им кажеш нещо за ПРОБЕГ/БАТЕРИЯ/СКОРОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ е много по ИНТЕРЕСНО. Хубавото е че всички тези показатели са подобрени. НО МОЖЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.