рЕгенерацията на новия електро Голф е малко като ръчни скорости
Нямам търпение да подкарам e-Golf, дори си мисля как да мръднем до Берлин през март, когато VW ще прави много демо сесии. Електромобили вече не е като да не се намират от този клас и тип, обаче лопатките за контрол на регенеративното спиране зад волана на e-Golf ме привличат много…
Като гледам реакциите към различните блогове, които пишем в eCars.bg, и по електромобилни събития – “Колко вдига” и “За колко ускорява” обикновено са много по-интересни теми от “зелено” и “спестено”. Тези последните обаче те обземат неусетно съвсем скоро след като подкараш електромобил. А регенеративното спиране е едно от най-готините неща.
Недостатъкът му е, че не е добре настроено в различните електромобили. Имам предвид, че в едни е много силно, в друго много слабо. Подкарваш Renault Kangoo Z.E., засилваш го надолу по стръмен баир, пускаш десния педал и това чудо буквално забива нос. Влез в Renault ZOE и картинката е съвсем различна – там регенерираш с натискане на спирачката, не с пускане на десния педал. Усещането като го пуснеш е за много слабо намаляване.
Та няма как да не съм любопитен за регенеративното на електрическия голф, защото е според желанието ти – командваш си го с лопатки зад волана (е, вече не точно така, както ще разбереш след малко ;).
Супер, караш бързо и ти трябва съответно да спреш бързо – чукваш едната лопатка 2-3 пъти и ето ти яка “моторна спирачка”. Или пък няма коли зад теб и както си караш към следващия светофар, можеш да се пуснеш по-бавно – буташ другата лопатка и регенерацията отслабва. Така спираш леко и постепенно, а крачната може и въобще да не ти потрябва.
Това ме пали много за ново преживяване на пътя, нещо различно и по-интересно. В същото време ми се струва, че ще се види познато на доста хора, заради приликата с ръчните скорости – затова споменах и “моторната спирачка” отгоре. Че вече сме масово на автоматици ОК, но ръчните кутии не са умрели в никакъв случай.
И понеже ръчната кутия я командваме със скоростния лост, малко изненадващо за мен, че зад волана ми се струва по-удобно, в e-Golf режимите на регенериране (четири на брой) всъщност се избират от скоростния лост. Лопатките бяха идея в предшестващата e-Golf концепция – Blue-e-motion.
ОК, там да е изборът, но го има и съм убеден, че това ще се хареса на много хора. Просто защото е много удобно и по-ефективно от това да имаш само един зададен режим на регенериране.
Пожелавам ти скоро да се добереш до Volkswagen e-Golf, както и на повече електромобили да има режими за регенериране. Шофирането се променя с новата рЕгенерация коли :)!
Comments (67)
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд 🙂
[QUOTE=petko_voyvoda:899]Лопатки-мопатки… Какво си играят с глупости, не мога да разбера? Аз си имам една регенерация и е въпрос на време да се настроиш към нея и да си я ползваш максимално ефективно. Като карах Туизи през лятото, беше голям шок, защото има тотално различна регенерация и почти никакъв глайд :)[/QUOTE]
xD – ми така де, прав си, като имаш една и се напасваш към нея. Глайд има при Зои, понеже регенерацията е ‘закачена’ за крачната спирачка, ама на мен не ми допада. Ако се качиш на Канго значи грам няма да ти хареса сигурно. Там забравяш за инерция – като пуснеш десния педал и спира за метри :D.
Ама верно ми харесва това на мен, да можеш да си я сменяш. Представи си – веднъж ти трябва инерцийка, веднъж по-бързо да спреш – супер, имаш избор :).
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
“избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д 🙂
[QUOTE=earendil:906]”избора” си го правиш с педала на газта 🙂
Дори на силна рекуперация (правилния термин) винаги мога да си глайдвам като натисна малко педала на газта.. колкото повече го отпускам, толкова повече спира.. просто идеално е.. изключително мързеливо каране..
Аз съм пристрастен към карането на силна рекуперация и много рядко карам на Д :)[/QUOTE]
Рекуперация е, наистина – аз регенерация по-обичам да казвам, някак ми е “по-многозначителна” дума xD. Принципно е правилно рекуперация да казваме иначе, прав си.
Щом те дърпа силната рекуперация значи на теб е-Канго вероятно ще ти пасне. Като беше при нас амперата за няколко дена предви време и правихме едно спускане, на B пасваше идеално надолу по планинския!
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.
Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.
[QUOTE=nio:908]Аз лично намирам идеята за избор на режим на регенериране за чудесна. Както си я описал звучи супер, да спираш само с регенерация, но с различен интензитет. Сега пак спирам, не се влача десетки метри преди това, намалявайки бавно. Друго си е ако чукнеш една силна регенеративна спирачка като на Канго, а после при дълъг наклон пуснеш само леката, да не ти убива скоростта.[/QUOTE]
Те за това говоря xD
Аз предпочитам варианта избран при Канго. Там е възможно управление само с един педал, което ми е много удобно.