Как се вадят 544 кс от Peugeot 207

elektrickeski_peugeot_207_s2000_rally-e_stohl

Как се вадят 544 кс от Peugeot 207

elektrickeski_peugeot_207_s2000_rally-e_stohl
В този блог: Електро модификация на Peugeot 207 за ралита с 3.0 сек от 0-100 км/ч.

Колата е нещо като изненадата на провеждащия се в момента (и бъкащ от електромобили) автосалон в германския град Есен. Там, австрийската компания Stohl Racing показва Peugeot 207 S2000 с два електромотора, предназначен и одобрен за специален рали клас…

Изработен от Манфред Щол, въпросният Peugeot S2000 е 4х4 състезател с 2 електромотора с пикова мощност от 400 кВ (544 кс) и впечатляващ въртящ момент от 880 Нм, налични моментално при старта.

Така модифициран S2000 тежи 1,500 кг и ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.0 секунди. За сравнение, новият Tesla Model S P85D, който също е с два електромотора (пикова мощност 691 кс), ускорява за 3.4 сек, но тежи над 2,100 кг.

Веднага идва въпросът с батерията и при S2000 тя е поместена в специална тръбна конструкция между пилота и навигатора. Системата е направена така, че батерията да може да се свали и подмени със заредена за 5 мин. Причината? С тези данни и в състезателни условия пробегът на S2000 е около 30 км.

Подмяната на батерията се прави с помощта на специална повдигаща платформа, която вероятно екипът на Щол ще носи със себе си по състезанията.

Rally-e Stohl Mk1, както е състезателното име на електрическия Peugeot 207, скоро ще участва в рали шампионат. Едва ли ще можем да го гледаме като Formula E по БНТ HD, но е нахъсващо да знаем, че се появяват нови и нови състезания за електромобили.

{gallery}2014/dec/peugeot_207_rally_e{/gallery}

От: Rallye-magazin.de

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *