По електромобилна батерия зареждаща се за 3 минути работи израелска фирма

storedot_bateria_smartfon_super_burzo_zarezhdane

По електромобилна батерия зареждаща се за 3 минути работи израелска фирма

storedot_bateria_smartfon_super_burzo_zarezhdane
В този блог: StoreDot показва био-органична батерия от наноточки на CES 2015.

На провеждащото се в момента в Лас Вегас изложение за потребителска електроника CES израелската компания StoreDot демонстрира смартфон батерия, която се зарежда за 30 секунди. Компанията обещава до една година да покаже работеща батерия за електромобил, зареждаща се само за 3 минути…

Изглежда това е достатъчно за StoreDot да набере капитал от $42 милиона за финансиране на своята био-органична, самостоятелно създадена nanodot технология. Както пише на сайта на компанията, наноточките са “първите био-органични нано кристали” дълги само 2 нанометра.

Допълнително пояснение гласи: “Наноточките са био-органични пептидни молекули, които променят правилата на съвместимост на мобилните устройства. За разлика от други нанотехнологии, наноточките не са токсични и са направени от биологични материали в изобилие, които при правилно конструиране имат изумителен обхват от възможни приложения.”

Минавайки към практичната информация, миналата година StoreDot постави специална батерия на смартфон и я зареди само за 30 секунди, но за нейното функциониране бяха нужни още устройства.

Сега, на CES 2015 StoreDot показва нова nanodot батерия, която вече се побира на мястото на стандартната батерия на смартфон и е с със същия капацитет, но се зарежда изумително бързо.

Изпълнителният директор на StoreDot Дорон Майерсдорф е казал на репортер на BBC, че самата батерия се състои от мрежеста структура от неназован полимер и метален оксид свързани с наноточки.

“От една страна действа като суперкондензатор, който се зарежда супер бързо, а от друга е като литиево-йонна батерия. С тази комбинация имаме нова генерация батерии,” пояснява Майерсдорф.

Засега технологията е на ниво мобилни телефони, но както вече стана дума до една година StoreDot обещава да покаже работеща електромобилна батерия, която се зарежда за няколко минути. Това е голямо предизвикателство, което ако се реализира в производство може да промени от раз електрическата мобилност. От компанията твърдят, че няколко големи автопроизводители са проявили интерес.

Пожелаваме на StoreDot успех в това начинание и дано още през 2015 г. компанията демонстрира работещ прототип на супер бързо зареждаща се батерия за електромобили.

От: Transportevolved

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Comments (64)

  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    ма аде де! откога чакаме! А колко такива технологии сме прочели, как пък досега ни една не се разви и разшири. Дано това да го реализират час по-скоро, желаем им успех от сърце 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Марио Добрев Reply

    При 3 минути зареждане на Амперка колко ли квадрата трябва да ми е кабела на контакта…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Някъде мернах някой се беше потрудил да представи простата сметчица:

    3 мин = 0.05 ч = 480 кВт необходима мощност за зареждане на 24 кВтч батерия (като на LEAF) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Илиян Звездоброев Reply

    Искаме бърз заряд, ама вярно ако батериите вече го поддържат, тогава инфраструктурата как ще е незнам? Че то половин мегават това е мощността на 100 домакинства поне. Вярно консумирана за малко ама АЕЦ-а трябва да заработи за нас 🙂 Започвам да се чудя до какви лимити ще могат да се развият батериите и зарядните. Според мен е ясно, че от едно ниво нагоре няма да може повече. Май бъдещето няма да е точно на бързия заряд 2-3 мин, колкото сипваш бензин. Може би ще има много специални места за бързо зареждане. Незнам Тесла дали са в състояние да направят повече от техните 130КВ. Изникват въпроси.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Plamen Panaiotov Reply

    Бе те нека да увеличат пробега и свалят цените, пък нека чакаме повече за зареждане. Нямам нищо против да я оставя за цяла нощ на нощна тарифа, ама пробега да е 1000 км 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    О, да, абсолютно, тя заигравката е с тези 8 или там 10 минути, че ако искаш толкова бързо ще трябва кабел като краставица и кило ток xD. Иначе нощеска няма грижи.

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • nedi alex Reply

    здравейте,
    сигурно с промяната на времето на зареждане и капацитета ще се промени и начина на зареждане и таксуването – може би нощем и по обед ще е по-евтино да се зарежда на колонки, а по къщите човек сигурно ще може и да избира – дали да си направи “резервоар от батерии” за колата за бърз заряд, които да се зареждат от слънце, вятър или мрежа или друго … 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *