VW Caddy на ток от Kreisel с 350 км пробег

elektricheski-volkswagen-caddy-konversia-Kreisel

VW Caddy на ток от Kreisel с 350 км пробег

elektricheski-volkswagen-caddy-konversia-Kreisel
В този блог: Конверсия на стандартен Volkswagen Caddy го превръща в електромобил с голям пробег.

Конверсии се правят и ще се правят вероятно все повече, с понижаване на цените на компонентите. Засега повечето са сравнително скромни откъм пробег, заради цените на батериите, но не и изпълнение на германската фирма Kreisel – VW Caddy на ток с пробег 350 км…

Поне такива са “гарантираните” данни на компанията, а въпросният пробег е възможен с 60 кВтч батерия. Това е с 25 км повече от пробега на Tesla Model S 60 (335 км официално), който обаче вероятно е по-тежък. Казваме вероятно, защото в данните на конвертирания Caddy отдолу няма посочено тегло.

В своя електрически живот кадито на Kreisel се задвижва от 82 кВт електромотор и максималната му скорост е 165 км/ч. За сравнение, Nissan LEAF и BMW i3 са ограничени на 150 км/ч.

Електро кадито има като повечето сегашни електромобили едностепенна трансмисия, с два удобни режима:

D – активна рекуперация;

S (sailing) – движение по инерция.

Горното сравнение с Tesla Model S 60 беше подходящо не само заради идентичния капацитет на батерията, а както се оказва и заради нейния състав. За Caddy конверсията екипът на Kreisel е използвал близо 6000 броя 18650 клетки (малки батерии подобни на тези от които са съставени и лаптоп батериите ни).

Зареждането са го решили с 22 кВтч бордово зарядно (вероятно на Brusa), с което пълен заряд става за 2 часа и половина, стига да имаш наличната мощност. От стандартен битов контакт на 16А зареждането би отнело двайсетина часа и дори към 30 часа на 10А.

Освен бързото AC зареждане с бордовото зарядно, има възможност и за DC зареждане на 50 кВт станции, което става за по-малко от час.

Виж още: Разликата между 25 кВт и 50 кВт бързи зарядни станции е… 7 мин.

От Kreisel наричат своята конверсия “идеална за логистика и като 7-местен автомобил за пътнически превози заради икономическата ефективност.” Цената на колата и конверсията стартира от €45,000, а може да се купи и кит (за Направи си сам проба) на цена от €35,000.

Ето и техническите данни сбито, а от компанията обещават повече инфо в следващите месеци:

  • Електромотор: 82 кВт синхронен;
  • Трансмисия: 1-степенна;
  • Спирачки: електрически;
  • Макс. скорост: 165 км/ч;
  • Батерия: 60 кВтч, 345V, 340 кг (5.856 x 18650 клетки)

За неотстъпваща по нищо конверсия, произведена от професионален екип в България – пиши ни на info@ecars.bg.

Виж още: Българско електрическо Audi A2 и Nissan Micra конверсия

От: ecomento.tv и Kreiselelectric

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *