Първи плъгин SUV от BMW – X5 xDrive40е с 30 км електро пробег
Общата мощност на новия плъгин на BMW е 230 кВ или 313 кс, комбинирано от 4-цилиндров BMW TwinPower Turbo двигател и синхронен електромотор с разход 15.4 кВтч / 100 км по европейския тестов цикъл…
Последният често дава доста различни от реалните показатели и както повечето производители свикнаха да правят и BMW рекламира xDrive40e с 3.4 л/100 км разход. Това обикновено включва пробега на ток и след това разхода за гориво за останалите километри до 100. При електромобила с удължен пробег Opel Ampera, например, първите 100 км включват около 70 на ток и 30 на бензин, което прави няма и 2 л/100 км. Но чисто на бензин Ampera харчи около 5.5-6 л/100 км. Такъв е случаят при повечето плъгин хибриди след изчерпване на тока в батерията.
При BMW xDrive40e тя е литиево-йонна с капацитет 9 кВтч, които стигат за около 30 км пробег само на ток. Голямата батерия захранва и малката 12-волтова електрическа система на BMW X5 xDrive40e чрез трансформатор на напрежението. Плъгин моделът на BMW може да се зарежда от стандартен Евро (Шуко) контакт, от BMW i Wallbox стенно устройство или на зарядни станции.
Батерията се намира под пода на багажника където според BMW е супер защитена при катастрофа. Това разположение оставя място за 500 – 1,720 литра багажен обем.
BMW X5 xDrive40e ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.8 секунди и в електро режим максималната скорост е ограничена до 120 км/ч. За съхранение на енергия има SAVE Battery режим, който се активира с натискане на бутон. Така задвижването се прехвърля на бензин и енергията в батерията се запазва за по-късно. Това е удобно, ако пътуваш между два града и искаш да запазиш тока за градския трафик на пристигане.
След тази първа проба с 30 км пробег на ток в BMW xDrive40e, очакваме следващото поколение или обновен модел с нещо доста по-практично откъм електрически възможности.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (27)
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂
Доста жалко откъм възможности, като за изкарано от БМВ возило.. все пак сме 2014 г.
Плъг ин аутлендъра е с 50 км ел. пробег и се води модел от преди 2 години (макар и първоначално само в Япония).
За мен това е отбиване на номера в този сегмент от страна на БМВ.
Не ме спечели и мен този хибрид 🙂
браво! все пак БМВ имат някакво развитие в посока ЕЛЕКТРО! 🙂
очаквам i5 с по-голям интерес и конкурентна цена 🙂