Volkswagen C Coupe GTE плъгин хибрид с до 50 км на ток

На настоящото Auto Shanghai шоу Volkswagen демонстрира C Coupe GTE спортен седан с около пет метра дължина, позициониран в гамата между Passat и Phaeton, с плъгин хибридно задвижване…
Системата се състои от 4-цилиндров TSI турбо двигател с директно впръскване на горивото, 8-степенна автоматична трансмисия с интегриран електромотор и 14.1 кВтч батерия. Мощността на електромотора е 91 кВт (124 кс), а на TSI двигателя 155 кВт (210 кс), за комбинирано 180 кВт (245 кс) и въртящ момент 500 Нм.
Изцяло на ток VW C Coupe GTE изминава до 50 км, но това е показателят по NEDC и в реални условия може да е по-малък. Ограничението идва от там, че използваемият капацитет на батерията е по-малък от общите 14.1 кВтч, но с тази батерията очакваме пробег от поне реални 60 км. За сравнение, Opel Ampera прави до 80 км на ток със своята 16.5 кВтч батерия с 10.9 кВтч използваем капацитет.
Според Volkswagen общият пробег на ток и бензин е над 1100 км. Ускорението от 0-100 км става за 8.6 секунди, с максимална скорост 232 км/ч.
Задвижващите режими на C Coupe GTE са: Hybrid, E-Mode, GTE и Battery Charge/Battery Hold.
Hybrid. По подразбиране концептът стартира в хибриден режим и тъй като е плъгин хибрид, C Coupe GTE зарежда батерията си чрез рекупериране. Ако в батерията има достатъчно заряд и в движение леко отпуснеш педала за ускорение всички задвижващи системи се деактивират и колата се движи като по инерция. Ако в батерията няма достатъчно заряд при отпускане на педала се включва системата за рекупериране, която превръща енергията от намаляването на скоростта в електрическа и я съхранява в литиево-йонната батерия. В този момент TSI двигателят не работи.
E-Mode. В електрически режим, който се активира с натискане на бутон, задвижването на C Coupe GTE става само чрез електромотора. TSI моторът е отделен от задвижването чрез съединител и не работи. Когато се наложи неговото използване, например при изчерпване на енергията в батерията, той се включва бързо и гладко.
GTE. GTE бутонът, намиращ се отляво на скоростния лост както и E-Mode бутонът, активира спорния GTE режим. Ускорението става по-динамично, а TSI двигателят и електромоторът работят в тандем за повече мощност.
Battery Charge/Battery Hold. Двойният Battery Hold (запазване на енергията в батерията) или Battery Charge (зареждане на батерията в движение) режим се активира от подменю в инфо системата на колата. С този режим на излизане от населено място можеш да съхраниш енергията в батерията и да я използваш за шофиране на ток в друго населено място по маршрута.
{gallery}2015/apr/vw-c-coupe-gte{/gallery}
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (27)
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.
Една основна разлика между Волт/Ампера и всички останали подобни:
– Амперата е максимално способна и на ток и на бензин. Все още няма друг такъв автомобил..
Какво имаш предвид под “максимално способна”? Че аз нещо бавно загрявам….
При Волт/Ампера разполагаш с пълната мощност на колата независимо дали си само на ток или и на бензин… и не само мощност и ускорение…
Пример: БМВ i3 е така на ток, но на бензин му е ограничена и мощността , а пробега на бензин е почти колкото “да не останеш на пътя”. Т.е. колата не е направена да се качиш и да отидеш от БГ до Франция например.. както аз съм и ходил на ски до австрийските гледчери с амперата.
наобратнп – този фолксваген е като плъгин митсубиши аутлендър, плъгин волво, плъгин приус и много други подобни.
Т,е – напълно способна ДВГ кола, но на ток нямаш пълната мощност тъй като ел. двигателя е малък. Т.е. като си на ток и натиснеш за изпреварване се включва задължително и ДВГто, за да помогне (независимо дали имаш батерия или не) или ако и на принудителен ЕЛ режим – колата е спъната.