Audi показва за пръв път електрически quattro SUV с доста пробег
В този блог: Скеч на e-tron quattro SUV на страницата на Audi, преди да го видим на Автосалон Франкфурт 2015.
Спортният SUV е базиран на втората генерация модулна платформа на (MLB) и дава представа за визията на марката за голяма електро кола. Досега Audi експериментираше със задвижваща система на ток, като ту одобряваше, ту не електрическа версия на R8 e-tron с три електромотора – един за предната ос и два отзад…
За пробег от над 400 км концептуалният модел е оборудван с голяма литиево-йонна батерия с модули от LG Chem или Samsung SDI, разположена като при други електромобили между осите под пода на колата.
Audi e-tron quattro прилича на Audi “Aerosthetics” концепцията, с подвижни аеродинамични елементи отпред, отстрани и отзад за по-добро въздушно обтичане. Съпротивлението се намалява допълнително от абсолютно плоския и затворен под. Коефициентът на челно съпротивление е 0.25 и това според Audi ще допринася значително за целевия пробег от 500 км.
Това най-вероятно ще е по Новия Евро цикъл за шофиране и реалният пробег може да е по-скоро до около 400 км. За сравнение, дебютиращият скоро Tesla Model X вероятно ще е с официален пробег около 385 км.
Електрическият Audi SUV ще излезе на пазара вероятно пред 2018 г, около три години след Model X. Технологиите при електромобилите се развиват толкова скоростно, че дотогава може да видим множество подобрения.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (9)
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..
Ключовата дума тук е “концепт”.
И аз мога да направя рендер на концепт с 5000 км пробег.. За Ауди и Мерц тези модели са малко за престиж.. да се отбележат в играта.. не вярвам да залягат сериозно на големи обеми.. не им е изгодно.. Като знам какви хиляди левове се дава за една сравнително нова Ес класа като поддръжка на година.. определено нямат много интерес да продават коли без ДВГ..