Ето го, но ще го бъде ли Volkswagen Budd.е?
В този блог: Volkswagen Budd.e загатва за ренесанс на минивана.
Вероятно е по-скоро студия, която демонстрира нови мобилни и технологии за свързаност, но “не е базиран на нищо днешно”. Така определят във Volkswagen Budd.e електро миниван концепта, с който компанията показва новия MEB – modular electric toolkit…
Външно Budd.e прилича на някои вече произвеждани от други марки подобни модели в стил “кубче,” с тази разлика, че в случая имаме електрическо задвижване, при това и на двете оси. В предната част на Budd.e са разположили електромотор с контролер, а отзад има втори електромотор и многораменно окачване.
Плоската батерия на Budd.e сега визират с доста приличния 101 кВтч капацитет и тя заема почти целия под, като при Tesla Model S. С такава батерия Volkswagen заявява пробег от 600 км с едно зареждане, което на съответната бърза зарядна станция става за 15 минути от 0 до 80 процента. Тези параметри са по-скоро визията на VW за възможностите на нейните електромобили някъде към края на десетилетието отколкото сега.
Интериорът е супер модерен с лесни за преконфигуриране седалки и големи сензорни екрани. Почти не се виждат и бутони – заменени са с контрол чрез жестове, защото като много други автопроизводители VW сега вярва, че бихме искали в колите си да се чувстваме като в интелигентни офиси.
Няма огледала, например. Вместо тях “e-Mirror” система показва външни изображения на по-малки екрани, в добавка към извития 12.3-инчов екран пред шофьора, който преминава в 13.3-инчов в централната конзола. С това VW премахва традиционното разделение между тези две зони в таблото и се оформя нещо като инфо хъб.
Сега е много трудно да се каже дали ще го бъде Volkswagen Budd.e, но е визия за скорошното бъдеще, която бихме искали да видим на пътя.
{gallery}2016/jan/vw-budd-e:147:83:0:0{/gallery}
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (18)
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!
Ще цитирам Елън по памет:
“много е глупаво (lame), когато компания направи някакъв супер концепт и после изкарат на пазара нещо съвсем различно и много по-обикновено”.
Аман от визии.. изкарайте модели, който да можем да си купим СЕГА.
По принцип VW се опитват всячески да замажат ситуацията с Дизелгейт, но вътрешно нито един немски производител на автомобили няма намерение да представи адекватни на актуалните технологии и пазари модели преди 2020!