Първи актуални снимки на Chevrolet Bolt
В този блог: General Motors представи официално електрическия Chevrolet Bolt на CES 2016.
Компанията потвърди заявката за над 300 км реален пробег с едно зареждане, без да обяви конкретна цена. Засега оставаме с “около $37,500” (в САЩ), но вече разполагаме с актуални снимки…
Както и други електромобили, Bolt ще използва данните от шофирането, атмосферните условия, терена и други, за да определя прогнозния оставащ пробег. Друга вече достъпна при повечето електромобили опция е оптимизиране на маршрута в движение и пренасочване към зарядни станции при необходимост.
На този етап обаче GM не предостави информация за капацитета на батерията и времето за зареждане, но за 300 км пробег ще са нужни поне 50 кВтч енергия.
В интериора прави впечатление големият MyLink 10.2-инчов екран, с широкоъгълна задна камера с птичи поглед. Bolt е оборудван с OnStar система с 4G LTE wifi свързаност, а предварителното затопляне или охлаждане на купето и дистанционното стартиране най-вероятно ще са част от стандартното оборудване.
Европейски вариант под формата на Opel Trixx е в плановете, но предстои да разберем в бъдеще кога ще има пазарна реализация.
{gallery}2016/jan/chevrolet-bolt:190:127:0:0{/gallery}
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (9)
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).
[I]Мои мисли по темата:[/I]
Интериора ми харесва, екстериора – не.
С тази цена и пробег ще е конкурентен на Тесла модел Е, но подозирам, че теслата ще е по-приятно изглеждаща и може би малко по-практична откъм вътрешно пространство.
1. Цените ще се съпоставими и на двете коли, но тънък момент ще е, че:
2… ГМ вероятно ще може да бълва повече Болтове от Тесла. Т.е. дори да излязат по едно и също време, на много хора може да не им се чака от няколко месеца до година за доставка от Тесла.
3. От друга страна Тесла като цяло има доста по-голям процент на удовлетвореност като service. Аз като клиент на ГМ съм абсолютно възмутен от следпродажбеното отношение и поддръжка на ГМ (по-скоро липсата на такова) и ако на масата седят двете коли, ще изчакам Теслата.
4. Още един момент в полза на Теслата е, че ще има достъп до Суперчарджър мрежата (макар и вероятно платен с определен абонамент).