Тест показва, че Tesla Model X P90DL е с 40 кВт по-мощен от Model S P90L
В този блог: Доста по-тежкият Model X Ludicrous набира като Model S.
Има едни хора във Флорида, които са си нарекли сайта Drag Times и редовно правят опити с Tesla машини. Последният от тези опити е сравнение на ускорението между Tesla Model X P90DL и Tesla Model S P90DL, (L за Ludicrous), което разкрива интересни неща за мощността на Model X…
Тестът е направен на Palm Beach International Raceway, където Model X P90DL е набрал до 187 км/ч за 11.6 секунди, срещу 11.3 секунди за Model S P90DL.
Изглежда противоречиво спрямо заглавието, но си има обяснение. Model X Ludicrous е с цели 300 кг по-тежък от Model S. При началното набиране е с няколко десети по-бавен, но след това върви наравно с Model S. Как става, като е с 300 кила по-тежък, а моторите, батериите и мощността на X и S са еднакви?
За да установят, в Drag Times са използвали PowerTools приложението, за да запишат данните от колите на iPhone при ускорение от 0 до 200 км/ч. След теста приложението показало 491 кВт за Model X и 451 кВт за Model S . И двете всички са с Ludicrous опцията за макс. ускорение), заредени до 100% и с включен Max Battery Power режим преди теста.
След този тест се появяват и догадки дали Model X вече е със 100 кВтч батерия, която просто е ограничена до 90 кВтч, но това още не е тествано или потвърдено. Засега остава само това, че Model X е показал значително повече мощност (40 кВт) при теста.
Вече има и други отзиви по мрежата, според които най-новите Model S P90D коли с Ludicrous и последния фърмуер показват мощност 501 кВт и в Drag Times очакват с някоя от предстоящите версии на софтуера Model S да прави горния тест за под 11 секунди.
Докъде ще стигне това не знаем – 2.8 сек до 100 км/ч не са ли супер постижение та да търсим още повече бързина?
От: Cleantechnica, Drag Times
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (45)
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
От 2 дни очаквам материала. Браво, много добре си оформил статията. Определено има място за още мощност от тези електромотори, която в момента е ограничена от батерията и бушона.
Драг тестове ще покажат дали има реално повишение на мощността.
Разликата е значителна 532кс за ludicrous мода от сайта на Тесла срещу 501kW(670кс) от замерване на собственици.
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Ооо мед, радвам се, че ти харесва и че си чакал инфото, хем че не бях сигурен дали стана много добре. Сега за пръв път си връзвам лаптопа през нета на мобилния, че съм в Родопите и тук няма нет – ама ей ме – включвам се и виждам хубави коментари ^_^
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Само незнам какво значение има за ускорението дали батерията е 90 или 100квтч? Според мене ограничаващия фактор е ел. мотора, който явно има запаси и прегряването на батерията. Може би модел Х има по-добре характериските на батерията и това позволява отдаването на по-голяма количество енергия от евентуално по-старата батерия на модел С.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
Ако химията на батериите е еднаква има разлика за максималната отдавана мощност от 90 и 100квтч.
Примерно разликата между акумулатор 52Ah и 74Ah на автомобила особено през зимата се усеща.
Електромоторите в топ версиите на Тесла си имат достатъчно мощност, общият им сбор е 760кс, но пиковете им сигурно леко се разминават и все пак максималната може да е над 700кс/522kW/. Един youtube тестваше електромотор на Тесла и каза че може да понесе повече мощност, но е ограничена от инвертора. Работното напрежение им е 400V и за 522кВт са нужни 1305А които ги покрива смарт бушона им(нали на ludicrous мода е до 1500А). Може би има голям пад на напрежението от батерията при такава консумация, както от акумулатора, когато палите двигателя на колата си. Сигурно има и някакви прегряващи елементи освен батерията заради които мощността се ограничава.
Модел Х е пуснат от над половин година и не вярвам чак сега да са сложили като неговата батерия на Модел С.
Ако се знаеше нещо повече за Rimac Concept One щяхме да направим някаква съпоставка, но определено използват батерии с друга химическа структура.
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂
чудесни тестове!
… предполагам, че вече не е цел “дръпването”(ускорението) тъй като и комфорта се губи и безопасност и т.н., а за граждански цели това е ок., а като цел излизат другите елементи на системата, въпреки, че те надали са много …, естествено ако се гони к.пд. и цена ще е прекрасно, а също така вярвам, че има като технологии какво ново да навлезе – материали, елементи и т.н.
🙂