Близо 1,800 заявки за електромобилна субсидия в Германия само за месец

dc-zariadna-stancia-germania

Близо 1,800 заявки за електромобилна субсидия в Германия само за месец

dc-zariadna-stancia-germania

В този блог: Бързо активизиране на пазара на електромобили в Германия с новата субсидия от €4,000.

Около 1,800 германци са подали документи за получаване на правителствената субсидия за покупка на електромобил – от 1 юли 2016 г. държавата и автопроизводителите заедно дават общо €4,000 отстъпка за нов електромобил…

Според правителствена агенция публикувала данни в четвъртък, от подалите заявления да получат отстъпката една трета са купувачи на BMW модели.

По тази нова и дългоочаквана схема в Германия, при покупка програмата поема €4,000 от цената на електромобил и €3,000 за плъгин хибрид.

Статистиката на отговорната за програмата агенция (BAFA) за юли показва, че са подадени 1,791 заявки за получаване на субсидията, като 581 от тях са за BMW (най-много за i3).

Следват 444 заявки за модели на Renault и 154 за Volkswagen. Някои компании, като Renault/Nissan, добавят още €1,000 отстъпка за общо €5,000 (важи за електромобили тъй като засега двете марки не предлагат плъгин хибриди).

По програмата са отпуснато общо €1.2 милиарда, които се осигуряват по равно от правителството и автопроизводителите (по €600 милиона). Изискването на BAFA е при продажба дилър да отстъпи €2,000 от цената на електромобил или €1,500 за плъгин хибрид и това да бъде документирано. След това с документите се подава заявка към BAFA за получаване на още €2,000 или съответнп €1,500.

Целта на програмата е да стимулира покупката на 400,000 електромобила, като крайният срок за подаване на документи е юни 2019 г. От първите 1,791 заявки 1,194 са за електрически модели и 597 за плъгин хибриди, като една трета от заявките са подадени от фирми.

От: Automotive News


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (9)

  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm
  • nedij Reply

    хм, 400 000 електромобила / 36 месеца = 11 111електромобила месечно – малко далеч от 1800, но да се надяваме да се увеличат лавинообразно! 🙂

    August 8, 2016 at 1:15 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *