Младо семейство се сдоби с първия Renault ZOE в България
В този блог: Бял Renault ZOE за кратко в компанията на Twizy и Kangoo ZE преди да отиде при първия краен клиент.
Чудесно е да присъстваш на предаването на първи електромобил и точно това имах възможност да направя този следобед – първо да видя трите електромобила на Renault един до друг и как младо българско семейство потегля с първия доставен Renault ZOE в България.
Колата е от новия модел с кодово име R240, което идва от 240 км пробег по новия евро цикъл за шофиране. Сега вече ще имаме възможност да научим какъв е реалният пробег от българско потребление, а и с възможност скоро да се сдобием със ZOE в eCars.bg/ЕЛЕКТРОМОБИЛИ БГ, ще можем да тестваме сами много подробно и да споделим в блога и форума.
Белият ZOE на Младен и Ели е от версия Zen, най-високото ниво, което засега се предлага у нас. Салонът е светъл, но е с ново малко по-тъмно арматурно табло от предната версия. Цветът му е мек и приятен и седи добре на слънце. Тапицерията на седалките е хем еко, хем интересна – и кафе да разлееш не оставя петна.
Има разлика и в техническите параметри спрямо първия Q210 вариант. Електромоторът на новата версия се произвежда от Renault, докато предишният идваше от Continental. Целият модул заедно с контролера е оптимизиран за 15% повече ефикасност и е по-компактен.
Вече имамхме възможност да тестваме първия модел – виж тук подробности от първия eCars.bg тест на ZOE в България. На щастливите нови притежатели пожелаваме купища свежи мигове с електромобила, безаварийни километри и удобно зареждане на зарядните станции на ЕЛЕКТРОМОБИЛИ БГ и други навсякъде в България. Със ZOE се обикаля лесно, защото се зарежда за около час на 22 кВт зареждачка.
Ако искаш да научиш повече за компактния френски електромобил и как да се сдобиеш с Renault ZOE, просто ни пиши на info@ecars.bg.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (117)
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Супер! Че каква по-хубава новина от тази. Направо ми оправи уикенда 🙂 Да са живи и здрави, с много електрически и безаварийни километри. И мене малко ме съмнява да стигне 240км, но и 200 да е, би ми вършило работа и на мен . И разбира се както сигурно вече 10 пъти повторих, 22КВ бордово зарядно е Номер 1 ! Баш правилния електромобил в момента!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
Големи поздрави и благодарности на новите карамели! =) Да им е честита и да им дава много радост и щастие!
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
“Новите карамели” ме изкефи яко – 🙂 Идеалка се връзва КарамЕЛът – става популярен ^_^
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Яко е това с карамелите 😀
Засега към 120км с едно (първото, фабрично) зареждане. Само градско каране, смесено аз и жена ми, повечето време не в режим Eco 😉
Зареждане на КИА станцията в Мол България за 1 час точно – от 10% до 80%.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Опа благодарско за отзива – ценно инфо за зареждането, че нали е различно това ZOE от първото откъм бордово зарядно. Значи това е оптималното – последните 20% може да отнемат още половин час, като го пробвате пиши.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Честито!
Дайте и повече информация за цената, лизинга и т.н.
Леко объркващо е, че тук в каталога е посочена цена около 20 000 евро, но на сайта на рено е от 58 000лв.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Мда, решили сме да ги махнем направо цените от каталога, че бяха за ориентир, но те се менят нещата постоянно и ето че сме неактуално. Преди опцията беше да се предлага отделно батерията и затова е различна старата цена – ще коригираме.
Драсни едно мейлче на info@ecars.bg да коментираме там конкретно нещата за ЗОЕ.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Можете и тук да споделите, мисля, че и на други може да им е интересно.
Toyota Prius също струва толкова пари, но е по-висок клас кола, и по-сложна мисля.
Запознатите нека да споделят, защо се получава такава разлика.
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Приусът си е хибрид, няма как да сравняваме двете – може да се прави сравнение само с изцяло електрически модел на Toyota, какъвто засега няма (освен прекратения RAV4).
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Да, разбира се, малко е плъг-ин и все пак изминава цели 35км само на ток.
Тъй като няма начин да дочакам до Модел 3 на Тесла, просто се заглеждам към нещо ел, но при равна цена на Приуса и Зоито, везните нещо клонят към Приуса.
Не мога да разбера, батериите, наистина ли толкова оскъпяват колата, (базово Клио струва 21к) лв, или никой освен Тесла не иска същественно да продава ел коли. Просто размишлявам на глас.
Споделете цената на което Зоито е купено, ако имате информация.
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Там е в този порядък 59-62 хил. лв в зависимост от конфигурацията нов ZOE у нас.
Иначе, не са само батериите, цялостната разработка на електро модел си струва много пари. За Рено/Нисан данните са за инвестиция към $6 милиарда в електромобилната програма. Всичкото това се разбива на брой продадени коли и е нужно време и увеличаване на производството, за да падне цената. Батерията наистина е съществена част, но там падат цените сравнително бързо.
Приусът си е една икономична бензинова кола и въобще не бих могъл да я сравнявам със ZOE или друг електромобил. Че има по-висок клас коли от ZOE и по-евтини при това, е факт. Просто човек има избор и си избира дали и какво да си купи :).
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Честито, със здраве да си я карате:)
Вчера видях най-малко 3 ЗОИ-та в Рено под Ринг мола. Бяха бели и на мен ми приличат на бъдещи служебни коли или са по линията на държавните субсидии за общините.
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂
Тази конкретно струва 60,970 лева крайна цена от Омникар.
Модификацията е Зен, с камера за задно виждане.
А всички освен Тесла не искат да ги продават по обясними причини – нямат още сервизи и техници които да могат да ги обслужват и поправят, нямат и опит в това и ги е страх. Абсолютно нормално е в началото да се започва предпазливо, защото ако трябва да обслужват по 10 коли на седмица и не знаят какво да правят ще е много по-зле отколкото просто да продатат не повече от 10 коли за цялата година.
Да си от първите (early adopter) си има и рискове. Зоуито вече даде една грешка, другата седмица ще ходим да видят какво е било и ще мога да кажа повече. А си върви супер, няма никакви грижи, даже си е много fun 🙂