Първият изцяло нов VW на ток идва през 2019 по-евтин от бензинов модел
В този блог: Volkswagen ще покаже първия си самостоятелен електромобил на автосалона в Париж.
Според интервю с управителя на VW Херберт Дийс за WirtschaftWoche, колата ще е с външните размери на Golf, но отвътре ще е с обема на по-големия Passat…
Ако е външно колкото Golf, новият изцяло разработен като електромобил модел може да е малко по-малък от масовия Tesla Model 3, който на снимка до Model S не изглежда много по-различен от по-големия си събрат. По-скоро виждаме новия VW на ток като директен конкурент на Chevrolet Bolt / Opel e-Ampera, които обаче излизат на пазара тази и другата година (с 300 км реален пробег) и ще имат две години преднина.
Според Дийс, новият електро модел е близо до производствен етап и може да излезе на пазара в края на 2018 или началото на 2019 г. Предвид изоставането от Volkswagen вероятно ще искат да наваксат и да влязат в рамките на 2018 г.
За пробега, от Volkswagen казват, че ще можем да разчитаме на 500 км с едно зареждане. Всички автопроизводители обаче продължават да цитират пробега по новия евро цикъл за шофиране, който се постига много трудно в реални условия и затова очакваме новият електро Volkswagen да дава около 400 км пробег с едно зареждане.
Интересно е, че според ИД на VW Матиас Мюлер, новият модел ще е по-евтин от бензинов или дизелов, което би го направило още по-атрактивен. Казано от самата компания, VW разработва колата така, че да е “супер впечатляваща, с най-модерни технологии, но на цена по джоба на средния потребител”.
Моделът е част от новата Together – Strategy 2025 на VW създадена в отговор на Дизелгейт скандала и след него идват малък кросовър, купе и производствената версия на BUDD-e миниван концепта.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (54)
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Да, бе да. По-евтина от бензин. Това ще да е вица на деня.
На ФВ доверие нямам, и следващата кола ще е само бензин.
П.С.
Ако сте забелязали, след дизел гейта, цената на дизела в България е под цената на бензина.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Еми така си е – недоверие отвсякъде си е оправдано и това си е най-голямата изцепка – че ще е по-евтин от бензинов или дизелов модел – ама дължат много на много хора и ще трябва да се постараят яко.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Като видяхме колко струва е-голф, бих бил безкрайно учуден ако този автомобил излезе под 35 хил евро..
Ако успят да го докарат до цената на един Приус например (26 хил евро), ще е потенциален хит….
Но според мен няма от къде да намерят капацитет за доставка на батерии, за да излязат с толкова масов модел.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Е-голфа струва 36,500 евро. Най-топовият бензин голф също толкова.
Най-евтиният бензин голф струва 15,500 евро.
Така погледнато, да могат да направят някаква бензинова версия за 45,900 евро и да кажат ето ви ел версията за 42,900 евро!
Видяхте ли, че е по-евтино от бензина.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Ще стане излагация, ако направят така и определено не очаквам електричката да е по-евтина от базов бензин или дизел особено както го казваш 15,500 евро – но трябва да е под 35 иначе са празни приказки и зарибявки.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.
Единственната ми надежда е Тесла, или ако китайците обърнат взор, към другите части на света, след като пренаситят пазара си.
Големите дълго ще се стараят да държат статуквото на петрола, където милиони са заети да произвеждат горива, масла, филтри, ремъци, турбини, гумички. семеринги и прочие авто части.