Нов задвижващ модул за електромобили от BorgWarner
В този блог: BorgWarner пуска нов електрически задвижващ модул (eDM) с интегрирана eGearDrive трансмисия.
Като за начало модулите ще се вграждат в два от електро моделите на един от големите китайски автопроизводители, Geely…
Производството се очаква да започне през лятото на 2017 г., като това е първият електрически задвижващ модул от BorgWarner откакто компанията придоби Remy през 2015 г.
Новият eDM модул осигурява основно или второстепенно задвижване за изцяло електрически или хибридни превозни средства. С интегриране на електромотор и трансмисия в един модул се постига по-ниска производствена цена и по-лесен монтаж. Системата е оборудвана и с електронно заключване в режим на паркиране.
С high voltage hairpin (HVH) технология и опционална силова електроника, HVH 250 електромоторът на BorgWarner дава до 95% производителност. eGearDrive трансмисията от своя страна допринася за удължаване на пробега, което намалява нуждата от по-голям капацитет на батерията.
От: Greencarcongress
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (18)
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
На мен не ми е още съвсем ясно, кога електромотора има нужда от трансмисия и кога не. Какви са предимствата и недостатъците.
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂
когато мощността, въртящия момент на елмотора са по-малки трансмисията ги увеличава, за сметка на оборотите, т.е. трябва да се върти по-бързо елмотора, но пък токовете са по-малки, респ. контролера е с по-малка мощност, батериите по-малко, но пък пробег, ускорение, … Явно не е просто да се избере какъв елмотор, контролер и батерии 🙂