Opel Ampera-e на цена от €33.260 в Норвегия
В този блог: Първа информация за цена на Opel Ampera-e в Европа.
С вече 100,000 изцяло електрически автомобили регистрирани в Норвегия, както се очакваше Opel представя електрическия Ampera-e първо там…
Това вече е известно,но досега не знаехме каква ще е цената. В Pushevs явно са я намерили първи от норвежкия сайт на Opel – в Норвегия Ampera-e стартира от €33.260.
С пробег от 380 км в момента Ampera-e няма никакви конкуренти откъм пробег в своя ценови клас. Такъв пробег (и повече) е възможен с Tesla Model S, но на повече от двойно по-висока цена. Renault ZOE получава нова 41 кВтч батерия, с която реалният пробег е до около 300 км. По-евтин е, все пак, и засега е най-близкият конкурент за Ampera-e.
Доставките на Chevrolet Bolt в САЩ започнаха тези дни, но има нещо, което ни се вижда твърде нагласено. Първите три коли са доставени на хора от Фримонт, Калифорния където се намира фабриката на Tesla. Естествено по нета се нароиха заглавия как първите Bolt коли са доставени “в задния двор на Tesla“. От целите щати как пък точно там се случи?
Факт е, че доставките са започнали, което е по-важното. Досега се говореше, че първите Ampera-e ще дойдат в Европа през пролетта, но в блога на Pushevs има друга информация – че първите ще са за Норвегия, но чак от юни 2017 г. Логично, предвид че и цена първо там обявяват, но явно доставките за Европа ще се забавят.
Все пак трябва да изчакаме и да видим какви ще са цените на континента, че за внос от Норвегия се плаща ДДС.
От: Pushevs
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (54)
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Цените в Норвегия са по-високи от Европа обикновено. За Европа очаквам да са по-ниски 27- 30000 евро.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Моето предположение пък е, че в Германия и наоколо базовата цена ще е над €35,000 (преди субсидии). Вероятно скоро ще разберем.
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Норвегия имат много субсидий/данъчни облекчения за електромобили/хибриди за разлика от Европа.
Миналата година се прибрах от там в България след 5 г., имам резервиран Tesla Model 3. Мисля че е време да ги вкарваме тук 🙂
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Отвсякъде е време и ето така като има резервирали българи и се множат електро колите ще се напредва!
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Продължавайте да мечтаете 🙂
В Норвегия не се плаща ДДС като си купуваш електромобил. За пример, там ZOE е към 25K EUR.
Bolt ще е над 39К EUR навсякъде в ЕС.
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…
Затова си мисля, че ще е над €35к, като също си мисля за повечко (по-близо до 40), но все пак се надявам да го направят така, че да са конкурентни спрямо BMW i3 и B-Class и затова си представям, че ще е над 35к (да речем 36-37 базово). Ако иде на 39к ще се доближи много до предния проблем – Opel (Ampera) за €40к и нагоре, което не се получи…