Бензиностанции се превръщат в електростанции в Румъния
В този блог: Първата бърза зарядна станция от OMV отваря тази седмица в Румъния.
OMV и Electrica ще работят заедно за изграждането на мрежа от зарядни станции за електромобили в Румъния…
Лидерът в доставките на горива в Румъния – OMV обяви, че ще отвори бърза зарядна станция за електромобили тази седмица. Според румънските медии, проектът е в партньорство с доставчика на електроенергия Electrica.
Това е първата стъпка в плана на двете компании да направят електромобилността по-достъпна. В последните години се наблюдава тенденция на нефтените компании да се обръщат към други услуги, допълващи предлагането на гориво. Миналата година унгарската нефтена компания MOL обяви, че планира изграждането на мрежа от зарядни станции за електромобили, която включва и северната ни съседка.
В някои от магазините на “Кауфланд” вече има подобни станции. Общият план на румънското правителство е до 2020-та страната да има 20 000 зарядни станции. Според експерти закупуването на електрическа кола ще стане по-разумно след три години и нещо напълно нормално до десет.
Дано румънците осъществят плана си до 2020-та. А какво ли ще постигнем ние до тогава?
От: Romania Insider
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
Ма айде де! Откога го говорим туй. Какво по-логично от това да се зареждат и бензиновите и електричките на едно и също място, като за начало. Бензиностанциите са навсякъде, пак ще си изпълняват дейността, а и ще са подготвени за близкото бъдеще. Пък собствениците на ДВГ, ще имат възможност всеки път като зареждат, да имат допир и с електромобилите и да се запалят. Голямо предимство на електромобилите е, че зарядни станции може да има още по-навсякъде и на най различни места като молове, обществени паркинги и гаражи, разни големи обекти с паркинги, въобще всеки паркинг може да стане зарядна станция, както и домашния. Не е необходима чак толкова сложна организация и конструкция като бензиностанцията.
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
То е ясно какво ще прави българина, ще спи както винаги….
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.
ОМV не са ли на франчайз? В Румъния може и да не са всъщност. Ако са, то това си е постижение да се разберат всички собственици да направят станиции.