GM насочва електрическите си автомобили към Китай

GM-production-in-China

GM насочва електрическите си автомобили към Китай

GM-production-in-China

В този блог: GM ще произвежда и продава версия на Chevy Volt в Китай.

General Motors планира да продава около 150 000 електрически коли на година в Китай до 2020-та. Обещани са и 10 нови електрически модела, които ще се произвеждат в страната…

Електромобилът на GM Chevy Volt влиза на китайският пазар като Buick Velite 5. Въпреки, че се знаеше още миналата година, официалното представяне беше тази седмица на авто шоуто в Шанхай.

Другата итнересна новина от GM е, че планират да започнат производство на електромобили в Китай до две години. Обявленията бяха напаравени по време на пресконференция от президента на GM за Китай – Мат Циен. Компанията прогнозира 150 000 продажби на електрически и хибридни коли годишно само в Китай до 2020-та, с възможност да достигнат 500 000 до 2025-та.

Китайският Chevy Bolt – Buick Velite 5 ще се произвежда в Китай. Планиран е още един изцяло електрически модел до 2019-та и десет електромобила и хибрида до 2020-та. Според Мат Циен GM ще бъде в добра позиция спрямо регулациите за икономия на гориво.

До 2018-та 8% от продажбите на авто производителите в Китай ще трябва да бъдат електрически коли, до 2019-та 10%, а до 2020-та 12%. След като GM са продали почти 4 милиона автомобила в Китай миналата година, за да спазят изискванията, през 2019-та ще трябва да продадат повече електромобила в Китай отколкото са продали общо в целия свят за последното десетилетие.

От Electrek


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (18)

  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • firesword Reply

    Вече им загубих следите, кой кого купи, и кой какво под какъв бранд продава 🙂

    April 23, 2017 at 5:46 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am
  • nedij Reply

    ех, този китайски пазар … ! 🙂
    [url=”http://www.ev-volumes.com/country/china/”]само 1.5% от пазара на коли[/url], и при 24.3млн коли за 2016, да достигнат след 2г 10% = 2.4млн минимум годишно …!!
    само мога да се радвам! 🙂

    April 24, 2017 at 8:51 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *