Tesla обнови Supercharger локациите – Пловдив на картата
В този блог: На 24 април Tesla актуализира своята Supercharger карта.
Преди не можехме да видим точно къде ще са местата в България и изглеждаше, че ще са две. Сега се вижда, че у нас на този етап предвиждат една станция в Пловдив. Следващата по коридора към Турция не е в нашата територия, а около Одрин…
На картата вече няма два таба – Today и 2017 – само един и се виждат точните места, но те може да са просто сложени произволно – на този етап нямаме информация дали пловдивският Supercharger ще е на указаното място на бул. България, но изглежда малко вероятно, тъй като точно там не изглежда да има място за монтиране на колонки. По-скоро го виждаме като ориентировъчно поставен пин.
Това обновяване на картата не е случайно. На страницата на Tesla се появи нов блог със заглавие Зареждането е наш приоритет. От това, че вече са изградили толкова много зарядни по цял свят вече ни е ясно, че го приемат сериозно, но сега казват, че зареждането им става още по-голям приоритет.
Но то си е логично да натиснат повече там, защото само след няколко месеца започва производството на масовия Model 3. OK, ще минат още 2-3 години докато по пътищата вече има няколко стотин хиляди от тези нови електромобили, но е много кратък период, в рамките на който ще трябва да увеличат броя на зареждачките, за да поемат новия трафик.
И тук блогът продължава с нещо интересно, но не и ново – според Tesla най-удобният и разпространен начин за зареждане е и ще продължава да е където паркираме колите си. С други думи, мрежата от малки зарядни по домове, офиси и търговски обекти ще е много по-голяма от Supercharger мрежата.
Първите Supercharger-и са монтирани през 2012 г., като днес броят им вече е над 5,400. Междувременно Destination зарядните, както ги наричат – монтирани по търговски и туристически обекти – вече са над 9,000.
Новата цел на компанията е след като стартира 2017 г. с над 5,000 Supercharger места по цял свят, до края на годината да удвои този брой до над 10,000, а малките да станат над 15,000.
Стратегията им се насочва към изграждане на по-големи обекти по натоварените коридори, на които да може да се зареждат по няколко дузини Tesla електромобили едновременно. В добавка ще монтират зареждачки и на по-отдалечени места за местните хора, като и в градски центрове.
Звучи като як план и въпреки забавянето от няколко години в Източна Европа тази година има сериозни изгледи червените точки на Tesla да светнат и на нашата карта. Сега в Пловдив, после и в други градове ;).
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (18)
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Остават им още 8 месеца до края на годината, значи имат много станции да инсталират. Да видим, де. Мисля че крайните станции (ниво 2) си остават важни и по-лесно осъществими. Би било хубаво да разширят и тази програма у нас.
https://www.tesla.com/findus#/bounds/65,55,34,-11,d?search=destination%20charger,&name=europe
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.
Destination charging-a се иницира най-вече от собственици от държавата в която се намират към Тесла.
Мисълта ми, е че за да се “разшири” тази програма, собственици на малък и среден бизнес трябва да изявят желание и да пуснат запитване към Тесла, за да им асистират и да се договорят за цена на charger-a.
Иначе, цялата информация около разширяването на мрежата за бързо зареждане е много добра новина, но се съмнявам много да го приключат тази година.
По-склонен съм да вярвам да бъде завършено до края на другата (2018-та) година, отколкото сега.
Така или иначе моя Модел 3 няма да бъде готов поне до края на 2018-та, а според мен може да го очаквам в началото на 2019та.