Електро KTM щракнат в Австрия, MotoGP с електро клас от 2019 и още

electricheski-KTM-e-Duke

Електро KTM щракнат в Австрия, MotoGP с електро клас от 2019 и още

electricheski-KTM-e-Duke

В този блог: KTM електро модел прихванат в централата на компанията и още е-мото новини.

Предполага се, че моделът ще се казва E-Duke и на снимките се вижда моделът с ДВГ, но заменен с електро задвижване…

Фотографът Бернард Хьоне е споделил снимките на електро мотора с Motorcycle.com и според него E-Duke вече трябвало да се произвежда, но цените на батериите не спаднали според очакванията на KTM.

В прототипа, на мястото под резервоара, но не се виждат типичната за KTM стоманена тръбна рамка, което може да означава, че кожухът на батерията играе ролята на усилващ елемент за рамката.

Няма информация за капацитета на батерията, но ще трябва да е доста по-голяма от тази на KTM Freeride-E (2.6 кВтч). На E-Duke ще е нужна 7 кВтч или по-голяма батерия за приличен пробег от поне сто и петдесет километра, за да се конкурира успешно с модели като Zero S и SR.

———————-

Още от е-мото света – потвърдени са плановете за изцяло електрически MotoGP клас, който може да стартира от 2019 г. Електро състезанията с двуколесни определено изостанаха спрямо тези на четири колела – Formula E шампионатът вече се развива с много бързи темпове.

Засега се обсъждат до 5 електрически MotoGP състезания през 2019 г., като чети производителя са предложили да доставят 18 е-байка. Очаква се максималната им скорост да е около 200 км/ч, което е малко по-бавно от настоящите Moto3 мотоциклети. Състезанията ще са с по 10 обиколки всяко.

———————-

На 5 май Energica Motor Company S.p.A откри първата Energica бърза зареждачка в Селва ди Вал Гардена.

Станцията е безплатна за клиенти на Energica и монтажът е част от програма за бърза зарядна инфраструктура.

Изпълнителният директор на Energica казва, че “Автомобилният свят и правителствата инвестират в зарядна инфраструктура, но моторджиите са свикнали да карат по алтернативни пътища често далеч от главните. Energica иска да запълни тази празнина. Заедно с няколко партньора (ЕРП-та и доставчици на хардуер и зарядни решения), решихме да инвестираме активно в зарядни станции. Със Селва ди Вал Гардена даваме старт на нашата “Fast Charge Energica Program”.

energica-dc-ccs-zariadna-stanciajpg

Зам. кметът на града е щастлив от това, че ще има зарядна станция за електро мотори тъй като Селва ди Вал Гардена е на пътя към Доломитите, където се правят много опити за намаляване на замърсяващия трафик.

От: Motorcycle.com

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *