Нов e-Golf с над 350 км пробег от 2019 г.
В този блог: Според немското Auto Bild, Volkswagen Golf 8 ще получи 48 кВтч батерия.
С тази батерия дават 420 км пробег по европейския цикъл за шофиране, но реалният най-вероятно ще е в до около 350 км с едно зареждане…
В Аuto Bild също така очакват следващото поколение e-Golf да бъде по-ефективно и да има по-мощен електромотор 152 кВт (204 кс).
Това следващо поколение Volkswagen e-Golf 8 се очаква да бъде последното от настоящите електромобилни творения на Volkswagen, преди да се премине към изцяло нова платформа – Modular Electrification Toolkit (MEB), която е представена в ID концепта с очакван пробег около 400 км.
Междувременно миналия месец в Норвегия бяха регистрирани 468 електрически голфа, което беше нов рекорд на най-електромобилната страна в света.
Още от пускането си в продажба e-Golf винаги е бил много успешен в Норвегия и понякога дори бройката на регистрираните електрически голфчета е надхвърляла тази на стандартните бензинови и дизелови автомобили.
Макар да е твърде скоро за някакви заключения, изглежда, че Volkswagen e-Golf също ще бъде най-продаваната електрическа кола този месец в Норвегия с доста преднина.
Само за първите няколко дни от юни вече са регистрирани 74 броя, пред Opel Ampera-e – 36 броя. Рекордът по продажби на e-Golf в Норвегия е през март 2015 г. – 956 регистрации. Може ли Volkswagen e-Golf да победи този стар рекорд още този месец? Като нищо.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
Нещо не се връзват сметките за този гоуф с използваеми 43квтч и разход 13-14квтч на 100км да измине 400км
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
По нашите разбити пътища и 300км няма да мине с хора и багаж
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.
Вероятно е постижимо с по-икономично каране в определени условия, но дори с едно зареждане да се стига от София до морето например си е приемливо особено ако има и опция за бързо зареждане по пътя.