Hyundai увеличава производството на електрическия Ioniq
В този блог: Hyundai Motor Company обяви плановете си за увеличаване на месечната бройка произведени Hyundai IONIQ с 50% до края на юли.
Понастоящем потенциалните купувачи на Hyundai IONIQ Electric трябва да чакат 4 до 5 месеца преди да получат новата си кола, а на някои пазари дори повече.
От Hyundai вече работят за увеличаване на производството и от следващия месец в завода в Корея ще се произвеждат по 1,800 електромобила на месец.
Представител на Hyundai Motor Company сподели, че:
“Тъй като текущата бройка на заявките за IONIQ Electric е по-висока от първоначалната ни прогноза, ще увеличим производството на IONIQ Electric за южнокорейския пазар от 600 на 900 по заявки на южнокорейското правителство и местните правителствени организации и ще приложим нашия нов план за работа още от следващия месец.”
Като се има предвид че половината от производството е за доставка на южно корейски пазар, а другата половина е предназначена за чужди пазари, общо 1,800 месечни единици все още изглеждат сравнително малка бройка, особено след като едва 900 от тях са предназначени за Европа и САЩ заедно.
Производството обаче ще продължава да се увеличава
“Тъй като очакваме търсенето на IONIQ Electric да продължи да се увеличава в бъдеще, планираме да увеличим продукцията на IONIQ Electric на южнокорейския пазар до 2,000 на месец”.
Това означава, че общата продукция ще увеличи до 4,000 електромобила на месец – като половината от тях ще бъдат предназначение за САЩ и Европа
Любопитно е, че това съобщение за увеличението на производството дойде приблизително по същото време, когато Business Korea съобщи, че производството на Hyundai IONIQ е временно спряно заради недостига на батерии, което изглежда доста странно предвид производственият капацитет на LG Chem батериите в Южна Корея е огромен.
За да завърши, представител от Министерство на околната среда на Южна Корея добави следното:
“Бизнесът с частни доставчици ще набере инерция, тъй като количеството на доставките на IONIQ ще се увеличи от втората половина на тази година и ще бъдат пуснати електрически автомобили като “Kia Soul EV “и” Renault Samsung SM3 ZE “, които се очаква да бъдат на доста конкурентни цени.
Необходимостта от увеличаване на производството на електрически коли е един добър проблем за решаване и в Южна Корея със сигурност няма недостиг на батерийни клетки. Недостигът, който има е друг и той в желанието на големите автопроизводители по-бързо да започнат да намаляват производството на дизелови и бензинови автомобили, в опит да стимулират хората към покупката на електромобил.
Промените в днешно време обаче започват да се случват със светкавични срокове и в рамките на следващите 1-2 години доста от големите автопроизводители може да се окажат принудени да ускорят допълнително производството на електрически коли и батерии – особено, ако искат да заемат своя дял от бизнеса преди Tesla да построи планираните най-малко 10 гигафабрики.
{youtube}bsajmb1zFuM{/youtube}
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Leave a Reply