Задължителни квоти за електромобили предвижда ЕК от 2025 г.

В този блог: Електромобилният натиск върху големите автопроизводители продължава
Немските автопроизводители имат още един повод за притеснение, след като от Европейската комисия обявиха плановете си да въведат задължителни квоти за електромобили от 2025г.
Германският в. “Ханделсблат” съобщава, че по този начин ЕК възнамерява да ускори процеса на излизане от употреба на автомобили с двигатели с вътрешно горене.
До края на годината Брюксел планира да представи пакет от мерки за развитие на “щадяща климата мобилност”, като е възможно е той да включва квоти за минимален брой произведени и продадени електромобили, както и по-строги мерки за вредните емисии.
Тези промени определено няма да се харесат на големите автопроизводители, които всячески се опитват да отлагат по-сериозното си навлизане на електромобилния пазар.
Според Асоциацията на автомобилостроителите в Германия (VDA) въвеждането на такъв принцип е “погрешен ход”, тъй като продажбата на електромобили зависи от много фактори, на които самите концерни не могат да влияят.
Германските власти се намират в доста интересна позиция, защото вече не могат да защитават публично компании като VW, а същевременно са под техния натиск да им дадат още няколко години докато навлязат в електрическата мобилност.
Интересно е обаче защо веднага асоциацията скача предвид че се говори за срок от цели осем години? И това ли им се струва малко време, за да започнат вече по-сериозно да се ориентират електрическите коли. Наистина ли смятат, че след купищата скандали, в които бяха замесени през последните години всички са длъжни да ги чакат да разработват нещо, което да “бие” Tesla?
По-малко от месец остава до изборите в Германия и правителството определено има доста трудна задача за решаване, която в крайна сметка може и да не се окаже в полза на автоиндустрията.
Comments (36)
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
направо се просълзих за германските автомобилостроители!
🙂
най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго
Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго