Задължителни квоти за електромобили предвижда ЕК от 2025 г.

tesla_assembly_line

Задължителни квоти за електромобили предвижда ЕК от 2025 г.

tesla_assembly_line

В този блог: Електромобилният натиск върху големите автопроизводители продължава

Немските автопроизводители имат още един повод за притеснение, след като от Европейската комисия обявиха плановете си да въведат задължителни квоти за електромобили от 2025г.

Германският в. “Ханделсблат” съобщава, че по този начин ЕК възнамерява да ускори процеса на излизане от употреба на автомобили с двигатели с вътрешно горене.

До края на годината Брюксел планира да представи пакет от мерки за развитие на “щадяща климата мобилност”, като е възможно е той да включва квоти за минимален брой произведени и продадени електромобили, както и по-строги мерки за вредните емисии.

Тези промени определено няма да се харесат на големите автопроизводители, които всячески се опитват да отлагат по-сериозното си навлизане на електромобилния пазар.

Според Асоциацията на автомобилостроителите в Германия (VDA) въвеждането на такъв принцип е “погрешен ход”, тъй като продажбата на електромобили зависи от много фактори, на които самите концерни не могат да влияят.

Германските власти се намират в доста интересна позиция, защото вече не могат да защитават публично компании като VW, а същевременно са под техния натиск да им дадат още няколко години докато навлязат в електрическата мобилност.

Интересно е обаче защо веднага асоциацията скача предвид че се говори за срок от цели осем години? И това ли им се струва малко време, за да започнат вече по-сериозно да се ориентират електрическите коли. Наистина ли смятат, че след купищата скандали, в които бяха замесени през последните години всички са длъжни да ги чакат да разработват нещо, което да “бие” Tesla?

По-малко от месец остава до изборите в Германия и правителството определено има доста трудна задача за решаване, която в крайна сметка може и да не се окаже в полза на автоиндустрията.

 

Share this post

Comments (36)

  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • nedij Reply

    направо се просълзих за германските автомобилостроители!
    🙂
    най-добре за тях да не важат тия квоти …, даже да намалят изискванията за емисии – етап 2, например!! … то и без това не могат да постигнат етап 6! 🙂

    August 7, 2017 at 11:02 am
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • Трейсчо Reply

    Не е като да не могат , VW Audi произвеждат коли и на CNG, които покриват всички стандарти
    Иначе и аз съм фен на електричките не ме разбирайте погрешно

    August 7, 2017 at 12:48 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • ivoykov Reply

    По принцип нищо не би могло да ги спре да въведат подобно нещо, но поне засега няма да го направят. Преди няколко часа излезе официалното опровержение: https://www.reuters.com/article/us-emissions-autos-idUSKBN1AN14Q

    August 7, 2017 at 2:32 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm
  • stefcho85 Reply

    Който иска намира начин да. Очевидно са прекалено много парите и няма как да не клекнат пред това, което автопроизводителите искат на този етап. В Китай не мина номера ама у дома си е друго

    August 7, 2017 at 3:17 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *