DHL строи нова фабрика за StreetScooter и работи по нова версия с 200км пробег

dhl_streetscooter

DHL строи нова фабрика за StreetScooter и работи по нова версия с 200км пробег

dhl_streetscooter

В този блог: DHL ще строи нова фабрика за удвояване на производството на електрическите си ванове за доставки.

DHL продължава с пълна сила по пътя към електрифициране на гаража си и установяване на компанията като лидер в зелената логистика и още един пример за това е новината, която вчера споделиха от ръководството, че компанията планира удвояване на производството на техния електрически StreetScooter ван.

За целта DHL ще построи нова фабрика близо до Кьолн, в която ще работят най-малко 250 души в опит да се постигне капацитет от 10,000 произведени единици на година.

От DHL планират да започнат да продават произведените в новата фабрика електрически ванове и на трети страни, а производството е планирано да започне през второто тримесечие на следващата година.

Сега започваме следващата фаза на развитие на StreetScooter“, коментира Юрген Гердс, ръководител на пощи, електронна търговия и доставки на колети от Deutsche Post. “Нашата цел е да станем лидер на пазара на “зелената логистика”.

В момента DHL произвежда високопроизводителна версия на настоящия си модел, която ще бъде с поне 200км пробег вместо сегашните 80 и ще може да развива максимална скорост от 120км/ч, спрямо сегашните 85км/ч. Започнали са и тестовете на ванове с горивни клетки, които  ще могат да пътуват над 500 километра.

Screetscooter започна да разработва електрически превозни средства и за конкретни индустрии. Един от първите им проекти е електрическият 3,5 тонен “Bakery Vehicle One “(BV1), който е разработен заедно с компании занимаващи се с хлебарски бизнес. Oт DHL споделиха също и, че вече са получили над 100 авансови поръчки за BV1 на цена от €42,950.

DHL вече преговаря и с доставчици на енергия, компании за рециклиране на отпадъци, общини, летища, дружества за управление на съоръжения и доставчици на хранителни продукти за съвместна работа по персонализиране на електрически микробуси за техните индустрии”.

Съвсем наскоро DHL стана част и от нова бизнес кампания наречена EV100, предназначена да ускори възприемането на електрическите превозни средства и изграждането на зарядната инфраструктура, обявена от The Climate Group по време на Седмицата на климата е Ню Йорк.

Още по темата:

 

 


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *