Италианските улици няма да същите с тези скутери по тях…
В този блог: Vespa пуска електрическия си скутер Elettrica на пазара през 2018.
Миланските (и други италиански) улици няма да са същите, когато този мъник постепенно започне да заменя замърсяващите и ужасно шумни малки градски скутери, от следващата година…
Електрическият скутер Elettrica е творение на компанията Vespa и за първи път бе представен като концепция на Миланското мотоциклетно шоу миналата година. Сега вече знаем и малко повече за него, след като Vespa обявиха и спецификациите му на тазгодишното издание на шоуто, както и намерението си да го пуснат в продажба през следващата година.
Електрическият скутер е оборудван с 4 кВт електрически мотор и по нищо не отстъпва на традиционния 50cc модел – особено при ускорението. Е всъщност отстъпва му по пробег заради батерията, но пък за сметка на това компенсира с липсата на шум и замърсяване.
С едно зареждане ще могат да се изминават стотина километра, което е напълно достатъчно за всекидневно каране в градски условия, а четири часа зареждане от “нормален контакт” ще пълнят батерията догоре. Според Vespa, тя ще издържи около 10 години (или 50 000-70 000 км пробег), и след 1,000 зареждания ще разполага с 80% от капацитета си.
Откъм по-технологичната страна на нещата, Vespa Elettrica разполага с 4,3 инчов TFT цветен дисплей между кормилото, който показва различна информация като скорост, обхват и ниво на зареждане.
Посредством приложението “Vespa Elettrica” ще можеш да се свържеш със скутер през Bluetooth и той да ти показва на екрана съобщения и входящи телефонни обаждания. Приложението ще може да предава и диагностична информация за скутера, както и да го намира на карта.
Заедно със скутера Vespa ще предлагат и специална Bluetooth каска, чрез която ще можеш да задействаш гласов асистент на телефона си и да контролираш музиката.
Скутерът ще се произвежда в Pontedera и от там ще се дистрибутира по цял свят, но на каква цена, засега все още остава мистерия.
{youtube}uljsePsL6PY{/youtube}
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Leave a Reply