Още бързи зарядни станции по обектите на Shell от 2018
В този блог: Още бързи зарядни станции по обектите на Shell в Европа oт следващата година.
Поне засега изглежда, че от петролните компании Shell работят най-усилено за поетапно въвеждане на зарядни станции по обектите си и тази седмица IONITY, зарядната мрежа на BMW, Mercedes, Ford и Volkswagen обяви, че сключва партньорство с тях и ще инсталира бързи станции по обектите им в най-малко 10 европейски държави.
Плановете на IONITY са до 2020 да бъдат инсталирани 400 станции с мощност от 350 кВт в Европа, като първите 20 трябва да заработят до края на тази година. IONITY вече работят с “Tank & Rast“, “Circle K” и “OMV” и техни станции вече има по обектите им в Германия, Норвегия и Австрия.
Сделката със Shell ще донесе зарядни станции IONITY в Белгия, Франция, Великобритания, Холандия, Австрия, Полша, Словакия, Словения, Чехия и Унгария.
Нас за съжаление ни няма в списъка на този етап, но пък у нас вече има задействан проект за инсталирането на 16 бързи зарядни станции по обектите на Shell. така че не оставаме с празни ръце.
Пък и ние добавяме по една по една и пълним картата със зарядни станции на България, така че още от следващата година пътуването с електромобил у нас ще стане значително по-удобно.
От началото на ноември вече има монтирани две DC зарядни станции на Shell Велико Търново и Shell Любимец. Засега нямаме информация на кои обекти ще бъдат монтирани останалите станции. Обявен е броят – 16 – и срокът за монтиране – до края на март 2018 г.
Мрежата на IONITY е едно хубаво начинание, което макар да няма мащабите на Supercharger мрежата на Tesla е някакъв старт и планираната бройка бързи станции донякъде е в синхрон с графика на четирите компании за пускане на електрическите им модели в продажба.
Shell наскоро си купиха цяла мрежа състояща се от 30,000 зарядни станции. Компанията NewMotion, която притежава една от най-големите европейски мрежи стана собственост на Shell давайки достъп на петролния гигант до пазара на домашни и офис устройства за зареждане.
Comments (29)
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
Според мен ще има два основни конкурента на пазара за станции в Европа. От едната страна бензиностанциите (защото имат изградена мрежа) от другата страна електроразпределителните компании ( защото изграждането за тях няма да е проблем поради огромната мрежа, например Е-ОН имат доста станции в Европа).
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
И ние, та три :):D:):D
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂
Хахаха, ами разгъвайте зарядните по-бързо 🙂