Започна производството на новия Nissan LEAF в Европа (видео)
В този блог: Nissan LEAF 2 тръгна по поточната линия в Съндърланд, Англия.
Точно седем години след дебюта на първия LEAF, започва европейското производство на втората генерация на най-масовия (досега) електромобил…
Външно новият LEAF е друга кола. Силуетът като цяло е сходен с предния модел, но дизайнът е различен и сега LEAF прилича много повече на други Nissan модели. Изглежда и по-универсално, за разлика от чудатия вид на оригинала.
Новата версия беше показана на 6 септември в Токио и само месец по-късно един екземпляр кацна дори в България, където беше изложен по време на Автосалон София 2017.
Производството на LEAF 2 започна във фабриката на Nissan в английския град Съндърланд малко преди Коледа и първите доставки са насрочени за февруари 2018 г.
Ако първият модел изкара 7 години, това второ поколение едва ли ще издържи толкова. При сегашните динамични темпове на промени в технологиите очакваме изцяло нов LEAF с автономни възможности не по-късно от 2022 г.
Дотогава, обновеният втори модел идва с по-голяма 40 кВтч батерия (колкото новата на Renault ZOE), усъвършенствана система за асистиране на шофирането и подобрена свързаност. Последното означава и подобрена проследяемост, но натам отиваме с новите тех. възможности.
Очакваме реален пробег в диапазона 250 до 300 километра и около 380 км с икономично каране и оптимални пътни и атмосферни условия.
Ето и кратко видео от поточната линия.
{youtube}cfdnBjXuMV8{/youtube}
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Да се вземат в ръце и да ги правят по-бързо, че от както седнах в София на новия Leaf постоянно ми е в главата.
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Сериозна кола е. Само да имаше активно охлаждане на батерията…
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.
Много ще се оскъпи цената на производството, а все пак Нисан се опитват да е по-достъпна.