Някои германци искат да догонят азиатците, други май не толкова
В този блог: По различен начин гледат на производството на батерии политиците и предприемачите в Германия.
От една страна са старите автопроизводители (с малки изключения) и техни доставчици (макар че някои от последните се опитват активно да се променят), от друга са нови компании и хора работещи за ускорено въвеждане на нови технологии…
Сред втората група е Гюнтер Шу, професор по продуктов инженеринг и управител на германския електромобилен стартъп e.GO Mobile. Малките електрички на компанията вече правят впечатление и събират поръчки, както и подкрепа от компании като Deutsche Post и Ford.
“В момента заедно с колегите от Street-Scooter, германски пощи и Ford се борим за стартиране на производство за батерийни клетки в Германия, за да станем независими от азиатските производители”, споделя Шу за германски вестник. Според него инвестицията в съоръжение за производство на батерийни клетки с годишен капацитет 1 гигаватчаса е около €250 милиона.
Шу търси подкрепа от местните власти и федералното правителство, но казва, че германските автопроизводители и политици “не вярват особено в това”. Тази година той иска да представи концепцията за производство на батерийни клетки пред правителството на Северен Рейн Вестфалия, включително с предложение за място за строеж.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Leave a Reply