Audi e-tron quattro с опция 22 кВт трифазно бордово зарядно
В този блог: BRUSA увеличава производството на NLG664.
Едно бързо преравяне на библиотеката на eCars ни връща към същото това швейцарско устройство и какви сме си ги представяли през 2012-та само :). Първият ни материал за трифазното бордово зарядно на BRUSA – което и до днес си остава единственото ни известно в света освен това на Renault ZOE – сме нарекли “Скоро май няма да има ‘бавно’ зареждане на електромобили”.
Е, ето ни сега в средата на 2018-та с тази новина, че BRUSA увеличава производството на компонента – шест години по-късно, така че не се оказа скоро.
Много хора сме се захванали отрано с електрическата мобилност по различен начин и екипът на BRUSA определено е сред пионерите в зареждането. Трифазното бордово зарядно NLG664 е чудесен продукт, използван от компании като австрийската Kreisel Electric за супер конверсия на Porsche Panamera или Mercedess G-Class за Арнолд Шварценегер.
Явно търсенето на компонента се засилва, вследствие на което екипът на BRUSA е решил да увеличи производството.
Дали пък няма връзка с това, че електрическият Audi e-tron quattro, който очакваме на пазара към края на годината, ще се предлага с опция 22 кВт бордово зарядно ;)?
Досега NLG664 се вграждаше единствено в електрическия smart, където също беше опция, но високата цена на устройството го прави трудно за избор от страна на автопроизводителите. На стойност над €6,000 с кабелите, за нас беше дори много учудващо, че NLG664 се предлага като опция в евтиния (спрямо другите електрички) smart.
С увеличаване на търсенето, обаче, има предпоставки цената да спадне, което да направи NLG664 по-търсен компонент за вграждане.
Но всички върви някак ръка за ръка – в много държави няма добре изградена трифазна електро инфраструктура. Това започва да се променя, електро системите се обновяват, батериите на електромобилите нарастват на капацитет и мощните трифазни бордови зарядни ще стават все по-удобна опция, която да осмисли използването на отдавна масовите 22 кВт зарядни станции, каквито произвежда и една от нашите компании Електромобили БГ като част от групата eCars.
Comments (9)
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂
[url=”https://roadhelp.bg/blog/2018/03/25/audi-e-tron-gt-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%b3%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%89/”]Ауди E-tron[/url] ще е супер, ама да видим 🙂