Nissan LEAF 3.ZERO с 62 кВтч батерия и €45,500 официално от това лято
В този блог: Nissan обяви технически данни, цени и наличности за най-новата версия на LEAF.
От днес компанията приема поръчки, с първи доставки за Европа през май 2019 за LEAF 3.ZERO и през лятото за LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition.
Ето данни за двата модела:
LEAF 3.ZERO
- Цена – от €39,900
- Пробег WLTP – 270 км
- Пробег очакван реален 240 км
- Батерия – 40 кВтч (192 клетки)
- Бързо зареждане (непотвърдено) – 40 кВт (макс. 45 кВт)
- Електромотор – 110 кВт (150 кс), 320 Нм
- Първи доставки за Европа – май 2019
LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition
- Цена – от €45,500
- Пробег WLTP – 385 км
- Пробег очакван реален – 365 км
- Батерия – 62 кВтч (288 клетки)
- Бързо зареждане – 70 кВт (макс. 100 кВт)
- Електромотор – 160 кВт (217 кс), 340 Нм
- Първи доставки за Европа – лято 2019 (5000 броя)
Предвид разгорещилите се коментари и неудобства покрай #Rapidgate случая с ограничената мощност на DC зареждане на настоящия модел след няколко последователни сесии и липсата на термално управление на батерията, по този въпрос засега за новите модели не е обявено нищо. Няма информация и да е увеличена мощността на AC зарядното, което работи на 6.6 кВт. Единствено знаем, че новата батерия е почти същата като размер, което е споменато в прес съобщението на Nissan:
“Дори с 25 процента увеличение в енергийната плътност и капацитета, батерията на LEAF e+ има почти същия размер и конфигурация като на настоящия LEAF. Освен 5мм увеличение във височината с 16″ колела, външните размери и интериорът на колата не са променени.”
Като за начало доставките на модела с повече пробег започват първо в САЩ от пролетта, след което и в Европа от лятото. Засега за Европа са предназначени 5000 броя.
Нека видим как ще се развиват продажбите, но за да е конкурентен на Model 3 и идващия Volkswagen NEO, както и на други електромобили, LEAF 3 ще трябва да получи CCS DC и трифазно бордово AC зарядно.
Leave a Reply