BMW представи новия електрически MINI Cooper SE

mini-cooper-electric-se

BMW представи новия електрически MINI Cooper SE

mini-cooper-electric-se

Електро минито използва технологии от BMW i3, но клетките в батерията не са от LG Chem, а от китайския производител CATL.

Нетипично за установен автопроизводител, виждаме чисто електромобилно решение в иначе конвенционален модел – отпред MINI Cooper SE е гладък и няма имитация на радиаторна решетка с ненужни отвори. Така изглеждаше концептуалният вариант на модела и е добре да видим, че визията е запазена.

Като цяло Cooper SE се отличава от конвенционалния само по няколко детайла – огледалата, новите джанти, гладкият панел на мястото на радиаторната решетка и акцентите (на снимките в зелено-жълто).

Най-вероятно за да не е в пряка конкуренция с BMW i3, Cooper SE получава предишната най-голяма батерия на i3, с капацитет 32.6 кВтч. Разликата, както стана дума, е в това, че клетките за Cooper SE са от CATL. За сравнение, понастоящем най-голямата батерия на i3 е с капацитет 42.2 кВтч.

Ето основните технически данни на MINI Cooper SE:

  • Батерия: 32.6 кВтч
  • Електромотор: 125 кВт (като на BMW i3S)
  • Пробег: 235-270 км (WLTP)
  • Разход: 13.2 – 15.0 кВтч.

При MINI Cooper SE, предвид архитектурата на купето, електромоторът е разположен отпред. Модулите на батерията са с Т-образна форма, разположени между предните и под задната седалка.

mini-electric-cooper-se-2019-3

В багажника няма промяна спрямо конвенционалния модел – обемът е 211 до 731 литра. Купето обаче е повдигнато с 18мм, за да има достатъчно разстояние между пода на батерията и пътя. Cooper SE е лек за електромобил с тегло 1,365 кг, но е по-тежък със 145 кг от MINI Cooper S с автоматична трансмисия.

mini-electric-cooper-se-2019-4

Електро версията на MINI ще се произвежда от ноември в завода на компанията в Оксфорд и за да е по-лесно на работниците на поточната линия, на която се сглобяват и ДВГ версиите, разликите са незначителни. Дори контактът за зареждане е на мястото на капачаката за резервоара – над задното дясно колело. Ето вариантите за зареждане на MINI Cooper SE:

  • DC: до 50 кВт 9 35 минути до 80%)
  • AC: 11 кВт трифазно (2.5 часа до 80% и 3.5 часа до 100%)

Рекуперацията не е като на BMW i3, където степените се сменят автоматично в различните режими на шофиране. При MINI Cooper SE нивата на рекуперация са две – силна и слаба рекуперация – и се избират от превключвател отляво на старт/стоп бутона. При всяко ново стартиране на колата по подразбиране се включва по-силното ниво на рекуперация.

В стандартното оборудване на електро минито влизат навигация, LED фарове и термо помпа.

С този нов електро модел и идващите по това време и също през 2020 г. Opel Corsa-E, Peugeot e-208, DS 3 Crossback E-TENSE, както и обновеният Renault ZOE, конкуренцията при компактните електромобили започва да се засилва и това пазарът да се раздвижва. Ще има все по-голям избор, а междувременно трябва да расте и зарядната инфраструктура.

Share this post

Comments (72)

  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Виктор Константинов Reply

    Радвам се, че BMW/MINI пускат нова електрическа кола, но характеристиките говорят по-скоро колко са изостанали вече от другите автопроизводители. И не става въпрос спрямо Tesla, а спрямо други конвенционални като Hyundai например. С i3 бяха едни от новаторите преди няколко години, да продават доста plug-in, но очаквах повече. Жалко, надявам се с новия им CEO да има по-бързо развитие към електрификация.

    July 10, 2019 at 4:56 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Параметрите дават прилична използваемост, но наистина има възможност да се направи една идея по-добра система, вместо да е просто предното ниво на i3.

    July 10, 2019 at 5:00 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Филип Борисов Reply

    За моделите на Мини от БМВ използват предишни архитектури.

    В момента се разработва архитектурата на 5-тата генерация:
    [url=”https://www.bmwblog.com/2018/07/10/bmw-describes-their-fifth-generation-architecture-scalable-battery-packages/”]BMW describes their Fifth Generation architecture[/url]

    The new architecture is said to offer up to 62 miles of range for PHEVs and up to 435 miles in EVs.

    July 10, 2019 at 8:12 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, да това е планът от 2018-та, както са го задали. Това с 435 мили или около 700 км по думите на хора от BMW има финансова логика само за топ моделите, при които високата цена може да оправдае голяма батерия и свързаните разходи за супер мощна зарядна инфраструктура (и други разходи по производството и въобще архитектурата на колите).

    Иначе казано, както става все по-нерентабилно да се произвеждат компактни коли с дизелови двигатели, заради затягащите се изисквания за емисиите, така не е рентабилно да се монтират по-големи батерии на компактни електромобили, че да имат и те по-голям пробег. Просто не се получава комбинацията ниска цена и голям пробег, поне засега и не очаквам да се получи в следващите няколко години (3-4 поне). Ето пример с новия Renault ZOE – за това подготвяме материал – много сметки са правени, за да се предложи точно 52 кВтч батерия. Защото 60 (или малко повече) като при Kona, е по-добре за потребителя (повечето си е повече), но производствено нещата са много тънки – много компоненти, много сметки, много неща…

    July 11, 2019 at 7:32 am
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • Влади Иванов Reply

    Трябва да имат в предвид конкуренцията и очакванията на пазара (не е само Зоито вече) в тези сметки. Ако това конвертирано Мини-СЕ бе излязло преди пет години щеше да е хит. Сега е майтап. Да имаме в предвид Мини-Е от преди десетилетие което имаше по-голям капацитет. По собствения си стандарт новото е провал.

    July 11, 2019 at 1:03 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • асдасд Reply

    БМВ наскоро уволни шефа си, говори се че точно заради тази кола, която въобще не е конкурент на другите марки и затова че изостанаха в електрификацията. БМВ винаги са били в топ 3 в света на задвижванията при автомобили с ДВГ и това е голям срам.

    July 11, 2019 at 3:57 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Филип Борисов Reply

    [url=”https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/04/12/3418052_direktorut_na_novostite_v_bmw/”]Интервю с Директорът на новостите в BMW от април месец[/url]

    [b]През тази година на пазара ще излезе моделът MiniE, който има пробег от около 250 км. За мнозина това е добър пробег, но някои потребители ще кажат, че това не е достатъчно през 2019 г. Как ще им отговорите?[/b]

    – Лесно е – ако искате електромобилност в голям обем, а BMW ще е един от първите брандове, който ще произвежда по половин милион такива коли на година, трябва цената на колата да отговаря на производствената й стойност. В разработката на първото ни поколение електромобили инвестирахме милиарди и можехме дори да ги подаряваме – това нямаше да окаже особено отражение върху бизнес кейса. Но в един бързорастящ пазар вече говорим за обем и потребителят трябва да разбере, че основният разход в един електромобил е капацитетът и пробегът на батерията. Така че говорим за две групи електромобили – едните ще са с пробег около 300 км, а на другия край ще са онези с пробег 500-650 км. И винаги ще има един или два по средата – Tesla прави точно това. Така че всички модели с дълъг пробег ще струват много пари. Ако имате Mini E за втора кола или го използвате за градска кола, цената му ще отговаря на тези изисквания на потребителя. И няма смисъл да доставяме коли с пробег 800-1000 км, защото вътрешното съпротивление на клетките в батерията не позволява бързо зареждане. Всички фантазии за бързото зареждане, които чета в пресата, няма как да се случат. Просто ще убият батерията след 3-4 години. Така че голямата батерия означава само по-голямо тегло и разход.

    July 11, 2019 at 5:59 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm
  • Веселин Reply

    Тоя директор е пълна трагедия. С такива хора начело BMW не ги чака нищо хубаво. Няма как да не направим съпоставка с Илън Мъск и Тесла.
    – В Тесла виждат , че 60% от кобалта се добива в Конго, много нестабилна, бедна и бандитска държава и решават да разработят батерии с малко кобалт, а в бъдеще и без никакъв кобалт. БМВ платили авансово на добивни компании, които са им обещали да им доставят кобалт. Само че договорите в една държава като Конго не значат нищо.
    -Тесла разбират, че всеки иска да има свободата да пътува където си иска с личния си автомобил и затова разработват технологии за по-евтини и по-големи батерии и бързи зарядни станции. БМВ обяснява, че батериите са скъпи и затова трябва да се ограничиш с малка трошка с хилава батерия, която става само за града, а ако искаш и на дълго трябва да плащаш толкова много, че по-добре си карай дизела. Ако искаш и на дълъг път с електромобил трябва да продадеш къщата си (ако имаш), ако нямаш пак си караш дизела.
    -Тесла слага мощен хардуер за автономно шофиране в автомобила и обновяват софтуера през интернет,[b] без доплащане от клиента[/b], БМВ ще пускат ново ниво на автономност със всеки следващ модел. Тоест ако сега си купя БМВ с ниво 3, след няколко години ще мога да имам ниво 4, но трябва да си купя и ново БМВ.

    July 12, 2019 at 12:45 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *