Новият Hyundai IONIQ с над 300 км пробег
В този блог: Освен фейслифт, второто поколение Hyundai IONIQ получава и технически подобрения.
Най-същественото е увеличението в капацитета на батерията – от 28 кВтч в настоящия модел, до 38.3 кВтч за новия, което е с 36 процента повече.
През юни, Hyundai очакваше да получи официално 294 км като показател за пробега по WLTP цикъла, но сега има приятна изненада, тъй като официално пробегът по WLTP е 311 км.
IONIQ е шампион по ефективност и с нашия настоящ модел сме го изпитвали не веднъж, така че нямаме съмнения за обявените официални данни. В някои случаи (добри атмосферни и пътни условия, както и умерено шофиране), IONIQ изминава повече отколкото му дават.
Но и при нормално шофиране, с поддържане на магистрална скорост, въпреки малката батерия на първия модел, колата върши добра работа и с нашата сме изминали близо 20000 км от началото на годината из България, Сърбия и Гърция.
Сега, с увеличението, предполагаме, че около 220 км ще са абсолютно постижими с магистрална скорост 120-130 км/ч. Студеното време и баирите, разбира се, ще се отразяват на разхода, но като цяло IONIQ е много оптимизиран електромобил и от нашия опит засега само Tesla Model 3 може да се мери с него по икономичност.
Какво още ново има (технологично) в IONIQ 2?
Подобно на Kona Electric, чрез функцията Smart Regenerative Braking, нивото на рекуперация се настройва автоматично в зависимост от наклона на пътя и трафик ситуацията пред колата (разстоянието до предната кола).
В новия IONIQ Electric има и Eco+ режим, който допълва досегашните Eco, Comfort и Sport режими. Логично, в режим Eco+ разходът на енергия се намалява допълнително, което ще е полезно в аварийни ситуации.
В интериора има нов по-широк 10.25-инчов AVN екран и променен дизайн на панела за управление на отоплението и климатика. Стандартният 7-инчов екран вече изобразява специфична за всеки режим тема, което се допълва от акцентно осветление в дясната част на таблото и на централната конзола.
Според компанията новият електрически IONIQ трябва да излезе на пазара през септември, като eCars и Hyundai ще осигурят специален тест драйв от соларната зарядна станция пред Интер Експо Център по време на целия автосалон от 12 до 20 октомври в София.
Comments (27)
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Честно казано, първата генерация ми харесваше повече визуално.Иначе с новите по-добрения Ioniq ще излезе от стереотипа на автомобил предназначен само за града и близо до него.
Като казвате, че сте навъртяли 20 000 в България, Сърбия и Гърция, бихте ли споделили какво е състоянието на зарядната инфраструктура на територията на тези 2 наши съседки.Оставам с впечатление, че са светлинни години зад нас в това отношение, въпреки че и при нас има още доста какво да се желае 🙂
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Визуално външно и на мен първият ми харесва и то много повече. По-големият екран вътре е предимство от друга страна, както и реален пробег над 300 км в новия.
В Сърбия и Гърция колата е пътувала няколко пъти и на този етап положението е много ограничено откъм зарядни станции. В Гърция (северна) буквално няма никакви с няколко изключения.
В Сърбия има DC станции на магистралата – на Димитровград, веднага след Кулата и после на Београд. Има също малък брой АС станции, в Београд, Ниш…
Има още МНООООООГО работа да се върши по изграждане на зарядната инфраструктура навсякъде.
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?
Рено Зое Q90 нали има възможност за 43квт зареждане с променливо напрежение, някъде използвахте ли го и къде?