Daimler ще продава EQC на цена от $140,000 в Индия
Първият “масов” електромобил на Daimler имаше не особено добър старт в Европа през 2019 г.
Вероятно доста от продажбите са били задържани за началото на тази година поради влизането на новите изисквания за вредни емисии в Европа, но все така продадените около 500 бройки за 7 месеца изглеждат незначителни.
Сега компанията прави 180 градуса завой и след като само преди два месеца обяви, че няма да пуска електромобил в Индия в обозримо бъдеще, сега казва, че стартира продажбата на Mercedes Benz EQC в Индия през Април тази година.
Преди няколко месеца Мартин Швенк, който работи като изпълнителен директор на Mercedes-Benz India сподели, че според него индийския пазар е по-подходящ за плъгин хибриди отколкото за чисти електромобили.
Интересно е дали Daimler се опитва да се позиционира в страната преди Jaguar, която планира да пусне i-Pace в Индия към средата на тази година.
Индия със сигурност не е особено добър пазар за модели като EQC въпреки че колата на практика е с нулеви вредни емисии.
Този тип големи и тежки автомобили се таксуват чудовищно в Индия и за сравнение със САЩ цената на EQC ще бъде двойно по-голяма.
Интересно как и колко продажби смята да реализира Daimler в Индия, където средната цена на бензинова кола е около $14,000. С цена от $140,000 това вероятно ще бъде едно истинско предизвикателство.
Индия вече работи по-усилено по увеличаването на електрическите превозни средства в страната и от тази година се очаква по-сериозен растеж на пазара.
Според доклад на Bloomberg за последните шест години в Индия са продадени едва 8,000 електромобила. Според представител на Maruti Suzuki India една от основните причини са все още високите цени.
Hyundai започна да продава Kona EV за около $35,000 в началото на 2019 г., но продаде само няколкостотин бройки.
Daimler определено няма да помогне с решаването на проблема с високите цени, но китайският автомобилен производител Great Wall Motor със сигурност ще има повече успех с пускането на своя Ora R1, електромобил, който в Индия ще струва едва $8,500.
През 2020 г. индийското правителство е одобрило инвестиция на стойност $1,4 милиарда за субсидии, които ще са достъпни за закупуването на плъгин хибриди и електромобили. Субсидията се отпуска на база капацитета на батерията, с цифрово изражение $140 на кВтч.
Компании като Daimler обаче няма да могат да се възползват от тези субсидии, защото те ще са само за превозни средства с цена под $21,000.
Междувременно, докато администрацията на Тръмп продължава да води търговска война с Китай, Индия се опитва да примами повече производители на автомобили за изграждане на заводи в страната. Най-продаваният GLC-клас на Mercedes-Benz се сглобява в Индия и от там се внася в САЩ. По-нататъшни инвестиции в Индия потенциално биха спомогнали за избягване на таксите за внос в САЩ от Китай.
През 2018 г. пазарът на автомобили в Индия е задминал германския и вече е четвърти по големина в света. През следващите година или две Индия може да изпревари и Япония, за да стане третият по големина пазар на автомобили в световен мащаб.
Comments (72)
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
До тук немците са трагедия, царе на технологиите от миналия век.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Daimler определено са доста назад с нещата и с този EQC май няма да имат много успех дори в Европа, след като дойде Model Y.
Лежането на старите ларви не е актуално вече.
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Ето един пример от близкото минало:
[quote]
December 2010: Standard & Poor’s removed Kodak from its S&P 500 index.
September 2011: Kodak hired law firm Jones Day for restructuring advice and its stock dropped to an all-time low of $0.54 a share. During 2011, Kodak shares fell more than 80 percent.
…
January 19, 2012: Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection. The company’s stock was delisted from NYSE and moved to OTC exchange. Following the news it ended the day trading down 35% at $0.36 a share.
[/quote]
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Мдааа….въпроса е дали някой ще ги глътне тези дето са им преброени дните или те просто ще изчезнат или преориентират в друг бизнес модел.
Интересно е какво ще стане с Renault-Nissan и дали ще се разцепи алианса наистина и ако да какво се случва след това и със двете компании по линия на електромобилите?
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Renault-Nissan са инвестирали в Enevate. И през 2024-2025 може да им се случи това:
[quote]
The new 4th generation XFC (Extreme Fast Charging) energy technology with silicon-dominated anode technology allows a 5-minute charge to 75 per cent capacity at 800 Wh/L and 340 Wh/kg cell energy density. Extrapolated to a typical BEV battery, this means that electricity can be recharged in five minutes for another 390 kilometers (240 miles), says Enevate. The company based in Irvine, California has been promising this kind of quick charge for a while now, but this is the first time it has been backed up with more concrete figures.
According to company founder and CTO Benjamin Park, the technology has been designed for “large-format pouch, prismatic and cylindrical EV cells” in which a pure silicon anode is combined with nickel-rich NCA, NCM and NCMA cathodes. This enables the cells to achieve 1,000 cycles and to operate at temperatures of “-20˚C and below”.
[/quote]
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
Четох го това вчера, но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.
За тези батерии и схеми от поне две години се говори, но все още няма нищо пък и дотогава Tesla вероятно ще са дръпнали още по-напред.
Tе всичките големи инвестират в стартъпи и технологии, но кой кога и какво реално ще докара до масово производство още е мъгла.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
[quote]…но се чудя с какво точно ще им помогне това и дали до 2025 все още ще са алианс или кой от къде е.[/quote]
Отговор:
По-горното беше пример как инвестират заедно в нещо полезно, за да им излезе по-евтино и не вярвам, че ще се разделят. Иначе ще си вкарат автогол. Във време, когато големите се обединяват да споделят технологии и да им бъде по-евтино това ако се случи мисля, че ще е грешка.
Колите на алианса Renault–Nissan–Mitsubishi се базират на следните платформи: (CMF – Common Module Family):
CMF-A
CMF-B
CMF-C/D
CMF-EV
И ако се разделят, какво ще стане. Как ще си поделят инженерите, които го разработват и поддържат?
Ще трябва да инвестират повече пари и време, точно когато бизнеса се пренасочва към електрически и автономни коли, където отиват и без това много средства. Тогава ще закъса някой отново и пак ще търси да бъде спасяван.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.
Изглежда като нелогично да се случи и може би няма да се случи, но интересно какво имаше предвид Карлос Гон по време на интервюто от Ливан, когато каза, че Алианса е “basically dead” или нещо от сорта.
Има някакви разправии там между Renault и Nissan, но ще видим какво ще се случи тази година и коя компания накъде отива. Само с обновяване на ZOE и LEAF няма да ги бъде със сигурност, а докато пуснат разни SUV-та и по-луксозни модели трябва да се хранят от нещо, а идва доста конкуренция и те със сигурност ще загубят не малко продажби в полза на корейците.