Tesla ще прави Supercharger маршрут от Португалия до Турция
Според информация публикувана в гръцкия вестник Ethnos се водят преговори между Tesla и гръцките власти за изграждането на Supercharger мрежа по магистралата свързваща Турция с Португалия.
Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност, е казал пред Ethnos, че Атина ще се стреми да убеди американската компания да интегрира маршрута през Гърция в цялостното трасе на проекта.
„Преговорите вече са напреднали и ние предоставихме практически решения, както и уверения, че ще действаме бързо и решително.“
Проектът предвижда по цялото протежение на съществуващата магистрала от Португалия до Турция, преминаваща през Гърция, да се изградят Supercharger обекти.
Към днешна дата най-дългият маршрут с покритие от зарядни станции свързва Неапол с Осло, но след като бъде завършен новият Supercharger коридор между Португалия и Турция ще бъде с по-голяма дължина.
Този маршрут ще започва в Португалия и ще преминава през Испания, Южна Франция, Италия, Гърция (спирки в Патра, Атина, Солун и Александруполис) и ще завършва в Турция
Общата дължина на маршрута от Португалия до Турция е около 4,800 км и по неговото протежение се планира да бъдат отворени 250 Supercharger обекта с общо 1,500 зарядни станции.
Общият размер на прогнозната инвестиция е 60-70 млн. евро, като конкретно за инфраструктурата в Гърция, ако бъде одобрена, ще достигне 10 млн. евро.
Според информацията на гръцкия всекидневник за другата седмица е насрочена среща между представители на Tesla и на гръцкия електро оператор.
На нея ще се обсъдят технологичните спецификации, които гръцката мрежа трябва да покрива, за да доставя достатъчно високо напрежение за електромобилите на компанията.
Comments (54)
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Не ми е ясно защо това е специален маршрут, хем накъсан с фериботи. Тесла евентуално ще изгради мрежа и на Балканите и ще покрие всички важни артерии. Разбира се не само Тесла, има и други мераклии. 🙂
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Виж как хубаво го е казал Стефан “Представител на гръцкото екоминистерство, пожелал анонимност”. Ако питаш мен гледай на тази новина по същия начин по който гледаш на новината за поканата към Тесла да направи фабрика в България. Аз много се смях.
Тесла отдавна са планирали СЧ в Гърция. Щом почва да се случва в Сърбия и тук – ще се случи и там (без връзка с “гръцкото екоминистерство” или “представител”-ите му)
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
Това какви са нещата отзад няма как да го знаем на 100%, но вероятно гърците искат и те да смукнат някой милион в повече от Tesla. Те нали миналата година говореха, че ще правят и R&D център в Гърция ако не ме лъже паметта.
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
По Балканската тематика:
А пък Европейската Комисия ще подпомогне план на Румъния за изграждане на зарядни станции по градове, паланки и села на стойност от 53 млн. евро за периода 2020-2025.
[url=”https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/”]https://www.electrive.com/2020/02/10/eu-supports-charging-network-in-romania/[/url]
[url=”https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224″]https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_224[/url]
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Видях го това….Ама вече почва да ми тежи малко да пиша статия след статия как и на луната вече има субсидии за електрическа мобилност само у нас не. 🙁 У нас се харчат десетки милиони за ремонти на вагони на БДЖ от втората световна война…
И в Германия допълнително вдигат субсидиите от 4,500 на 6,000 евро…
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?
Давайте да заформяме един crowdfunding и да оборудваме един паркинг с десетина 50-киловатови DC-та с максимален престой половин час и безплатен чай/кафе/сок. Скъпо? 5 хил. фенове по 100 лв. Една зала хора – нищо работа 😀 Бих ги дал само от гъдел да видя реализиран истински Charge park у нас. И за урок на вечните мрънкачи. Пък да видите следващите в други градове как ще се нароят. Щото сега едни дремат в колите на 22kW AC-та и си мислят, че ще “възбуди” нещо там скоро (смешните бордови зарядни и тоя студ резултират в още по-смешните 2-5kW на час), други не виждат смисъл да прекосяват града за едно бързо зарядно, което може да се заеме междувременно, трети, поради липсата на бързи, остават покупката на такава кола за “някога си”. Е докога така?