Audi добави 22 кВт опция за AC зареждане

Тази информация се появи за пръв път още през 2019 г., но сега Audi e-tron 55 и e-tron Sportback 55 вече може да се поръчат с двойно по-голяма мощност на AC зареждане.
При тези два електромобила на Audi бордовото зарядно е с мощност 11 кВт и сега с новата опция колите ще може да се поръчват с второ бордово зарядно за 2х11 кВт или общо 22 кВт.
Накратко казано това означава, че от грубо 9 часа времето за зареждане на цялата батерия спада на около 4 часа и половина, на зарядна станция с мощност 22 кВт. Това са примерни времена, които може да се удължат при студено време.
За да може да се използва пълната мощност е направен ъпгрейд и на мобилното зарядно на Audi, така че да поддържа 22 кВт мощност. Това е същото мобилно зарядно като на Porsche Taycan, но с щампа Audi. Дизайнът изглежда семпъл и включва 5″ екран за достатъчно информация за зареждането в реално време, както и визуални светлинни акценти.
В устройството има WiFi чип за връзка с myAudi приложението, откъдето може да се стартира и спира зареждането и да се правят актуализации на софтуера. Може също така да се създават профили на зареждане или иначе казано да се задава отложен старт, например по-късно вечер за зареждане на по-евтината нощна тарифа.
От средата на 2021 г. опцията трябва да е налична и в e-tron 50 и e-tron S моделите.
Точната цена за второто 11 кВт бордово зарядно в конфигуратора на audi.de е €1623.03
Comments (18)
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Това е добре. Хайде след още едно десетилетие може и да видим 44 кв зареждане с променлив ток, пък може и с интегрирания моторен инвертор, без някакви идиотски зарядни станции, на което беше способно оригиналното Зоей.
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..
Точно!
Какви са тия 50kW DC-та по 50 бона..