Нов литиево-йонен акумулатор с 25% повече стартов ток
След като фалира покрай банкрутиралата Fisker Automotive, американската компания за производство на електромобилни батерии A123 беше продадена и преструктурирана за производство на акумулатори за конвенционални автомобили…
Работата на A123 Systems (както се казва сега) по литиево-йонни акумулатори за ДВГ коли вече е на етап трета версия на 12V батерия от новата Li-Start продуктова линия на компанията.
Технологично Li-Start акумулаторите са оптимизирани изцяло за ниско волтови приложения в автомобилната промишленост. Правят се по новата UltraPhosphate технология на A123 Systems, с която компанията твърди, че постига 25% по-голям стартов ток на студено от най-добрите оловно-киселинни акумулатори.
Новият акумулатор от трето поколение е и по-малък от своите предшественици, но тежи 10 кг (60Ah), колкото и сравним оловно-киселинен акумулатор.
Ето някои технически данни:
- Капацитет – 60 Ah
- Стартов ток (-18 °C) – 900 A
- Тегло – 10 кг
- Номинално напрежение – 13.2 V
- Оперативна температура – от -30 °C до 50 °C
- Размери – 278x175x190 мм
Освен това, че има по-голям стартов ток, новият литиево-йонен акумулатор на A123 Systems може да поема енергия чрез рекупериране от спирачната система и е с 4 пъти по-дълъг живот от този на оловно-киселинните акумулатори.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (45)
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
А и за този акумулатор ми е интересно. Защо само 60Аh? Нали литиевите батерии са с много по-голяма енергийна плътност. Явно има нещо за да има този висок стартов ток, че те литиевите не знам дали могат да го издеянат. Също не знам дали 4 години ще са с по-дълъг живот, мисля че на лития не му понася тоя заряд разряд постоянно……
защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?
[QUOTE=nedij:1414]защо е на 31.2V? – май нещо не разбрах – не е ли заместител на досегашните 12V!?[/QUOTE]
Ехеее, добре съм ги обърнал цифричките – благодаря за зоркото око! Оправено на 13.2V
Предполагам че е “само” 60 АH и идеята да замени оловен със същия капацитет. Сигурно може да се направи и с по-голям капацитет за съответната кутия, но цената става убийствена. Ние по друг повод си купувахме такъв акумулатор, който да замени стартерния оловен. Взехме си от Smart Battery, защото от А123 даже не ни отговориха на запитването. Не мисля, че има сериозна разлика с А123, обаче да се върна на цената – 50AH -овия е на цена от 1300 лева и то цена в САЩ. Малко множко идва за стартерна батерия.
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator
kak se zarejda tozi akumolator