Нова мрежа от 322 ултра бързи зарядни станции се задава в Европа
В този блог: Над 300 нови ултра бързи зареждачки се задават през втората половина на 2018 в Европа.
Зарядната инфраструктура в Европа продължава да се разгръща на бързи обороти и след като миналата година бяха обявени няколко проекта за мрежи от ултра бързи зарядни станции – скоро се задава и още една такава със значително по-голям брой колонки.
Това ще бъде третата мрежа от бързи зарядни станции след IONITY на BMW, Mercedes, Ford и Volkswagen и Ultra-E, мрежата, която се подкрепя от Allego, Audi, BMW, Magna, Renault, Hubject и др.
И двете мрежи имат за цел да разположат зарядни станции с капацитет до 350 кВт, който ще позволява зареждане на електрически автомобили по-бързо от която и да е зареждаща станция в експлоатация днес.
В края на миналата година първият обект със станции Ultra-E беше пуснат в експлоатация във Франкфурт, а сега научаваме от Allego, че компанията планира втора по-голяма мрежа, която ще се нарича MEGA-E и ще се състои от 322 ултра бързи зарядни станции (до 350 кВт) и 27 интелигентни центъра за зареждане в 20 европейски страни.
Те си партнират с финландската електрическа компания Fortum за изграждането на мрежата. Проектът се съфинансира от Европейския съюз, а групата казва, че “приветства допълнителни партньори”, както направи за мрежата Ultra-E.
Те очакват финансирането да приключи през първата половина на годината, а разгръщането на мрежата да стартира скоро след това.
Проектът започва в Белгия, Дания, Естония, Финландия, Франция, Германия, Латвия, Литва, Люксембург, Холандия, Норвегия, Полша, Швеция и Великобритания.
Ще мине известно време докато тези станции започнат да се използват активно, но фактът, че на тях ще могат да се зареждат множество различни електромобили с различна бързина, със сигурност ще ги направи достатъчно атрактивни и те ще са достъпни не само за собствениците на големи и по-мощни електромобили.
Вицепрезидентът на Fortum Charge & Drive, Rami Syväri сподели че компанията вярва в отворен инфраструктурен подход и мрежата й ще бъде изградена така, че множество решения за зареждане да могат да се комбинират в едно устройство, което да отговаря на различните нужди и скорости.
Още по темата:
- Още бързи зарядни станции по обектите на Shell от 2018
- BMW, Daimler, Ford и Volkswagen започват изграждането на бърза мрежа от зарядни станции в Европа
- Allego и Fortum се обединяват за създаването на Паневропейска мрежа за зареждане
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (36)
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
И пак България я няма на картата 🙁
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
ние сме с толкова остаряло и закостеняло мислене, че чак ми се плаче! и няма да ни има скоро в челните места по отношение на електроавтомобили отчасти заради ниските доходи(и затова ми се плаче)! поне се надявам на държавно/общинско ниво да има хора с иновационно мислене, и да въведат скоро различни мерки и задължения в посока на екологичност и ефективност – електрически автобуси, предимства при ползване на градски транспорт, на електрички, на велосипеди, ходене пеш, и обратното – по-високи такси и ограничения за дизели, стари камиони и автобуси, и въобще фирмени автопаркове със стари автомобили да няма!!
🙂
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
И аз така се надявам ама …. се съмнявам.
Особено след като изслушах комисията за мръсния въздух в софия и ми се приплака и на мен какви необразовани и … направо прости хора са сложили да вършат “уж” някаква работа.
Остава да се хващаме и да си изграждаме сами зарядната инфраструктура, друго не виждам аз!
Иначе ако чакаме несъществуваща държава или кожодери като елдрайв да направят нещо, не смятам че нещо ще стане в посока електромобилност!
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.
Още по-тъжно беше изказването на Еко министъра пред ЕК за цялата олелия около Пирин и отказа на коментар от негова страна след критиките, които му бяха отправени. Наджедва винаги има, но не се ли обедини обществото да действа не може да се очаква нищо смислено и адекватно от администрацията по тази линия. Те до последо ще си глозгат кокала и ще защитават замърсяващите компаии, които им плащат за това.