Ново устройство показва критични данни при работата на електромобили

andromeda_evic_ustroistvo_nabludenie_elektromobili

Ново устройство показва критични данни при работата на електромобили

andromeda_evic_ustroistvo_nabludenie_elektromobili
В този блог: На екран с големината на навигация се извежда контролна информация от системите на електромобил.

Andromeda Interfaces представи ново устройство наречено Electric Vehicle Interface Controller (EVIC), на чийто монитор може да се следи работата на различни системи на електромобил…

Устройството се свързва с CAN порта и получава следната информация:

  • Температура на клетките в батерията (мин. и макс.);
  • Напрежение на клетките (мин. и макс.);
  • Общо напрежение;
  • Големина на тока при зареждане и разреждане;
  • Количество заряд в батерията.

EVIC може да събира, интерпретира и следи критични системни данни, които след това показва графично в опростен вид. На този етап EVIC поддържа интерфейси за контролери и системи за управление на батерии (BMS).

На сайта на Andromeda откриваме следните варианти на EVIC:

  • EVIC.Classic(Battery Management Systems) – $545.00
  • EVIC.Classic(Motor Controllers) – $495.00
  • EVIC.Pro(Motor Controllers) – $735.00

От картинката отгоре разбираме, че устройството работи с конвертирани електромобили, електрокари и голф колички, но предстои да установим дали може да се включва към някой от серийните електромобили на пазара. Повечето от тях си имат екрани от подобен тип, на които се извежда различна техническа информация, но тази, която показва EVIC, ни изглежда по-подробна и вероятно ще е от интерес за много от по-технически ориентираните притежатели на електромобили.

От: Green Car Congress

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Comments (36)

  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Същите неща се виждат с блутуут устройство за 10 лв + програмата Torgue app или подобна..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    С torque наистина излизат много неща, но не зная дали хваща ампераж, температура на клетки и т.н. – тези показатели…

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Петър Стойчев Reply

    Да, ампераж на зареждане, при движение, температура на всички кръгове на охлаждане, на батерия и пр и пр.. Някъде около 200 показателя са.
    Има дори данни, за които не съм и подозирал.. налагяне на притискане на съединители и пр и пр…

    За амперата данните са много много повече от всяка ел. или ДВГ кола 🙂

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    В такъв случай нещата са в ползата на торката (поне откъм цена и то значително) xD

    November 30, -0001 at 12:00 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *