Audi започва производство на изцяло електрически E-tron с 450 км пробег oт 2018

audi_e_tron

Audi започва производство на изцяло електрически E-tron с 450 км пробег oт 2018

audi_e_tron

В този блог: Audi обяви плановете си за производство на изцяло електрически E-tron от 2018 г.

Чудесно е да виждаме как ден след ден големите автопроизводители започват да обръщат все повече и повече внимание на електрическите автомобили и макар все още промените да се случват с много бавни темпове в някои компании, не може да се отрече, че има прогрес…

Audi е поредната компания, която от тази година започва по-сериозна работа в посока серийно производство на електрически автомобили и от тук нататък ще работи под мотото: “електродвигатели вместо двигатели с вътрешно горене, батерии вместо резервоари за гориво“.

В Audi се стремят да започнат производството на E-tron quattro следващата година в свoята фабрика в Брюксел, която в момента се преработва с нови производствени линии.

Гюнтер Бертрам, ръководител на продукцията във фабриката, обяснява накратко за предстоящите промени:

“Планираме да запазим същия брой работници, които понастоящем работят по конструкцията на A1, като те ще работят на две смени. Тъй като по-големият SUV има повече производствено съдържание от по-малкия Audi A1, все още ще имаме нужда от всички работници и фабриката ще работи на пълни обороти. Оформлението на залите също е много удобно. Батериите ще се сглобяват в залата, която понастоящем се използва за логистика, а главен изпълнител на дейността ще бъде Audi Toolmaking.”

Предната част на фабриката ще се използва за логистика, а в задната част ще бъде инсталирана новата линия за сглобяване на батериите.

Audi няма да се занимават със собствено производство на батерийни клетки, но смятат да правят сглобяването на батерии със собствени компоненти основа част от бизнеса си в бъдеще.

Д-р Кристиан Алман, специалист по батерии в екипа на Гюнтер споделя:

“Един от новите аспекти на електрическия SUV е пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата. Това означава изключително висока степен на безопасност при проектирането и ниво на точност при сглобяването на батериите, с което се стремим за зададем нов стандарт в индустрията.”

Неговият колега Маркус Фюке добавя:

“Трябваше да разработим цяла поредица от нови производствени технологии, по пътя до автоматичното настройване на клетъчния модул в неговия монтаж.”

E-tron quattro има скейтбордов дизайн на шасито с батерия между осите – нещо, което на практика се превърна в стандарт за електрическите коли през последните години.

Превозното средство се очаква да бъде с максимален пробег от над 500 км, но тъй като Audi използва предимно рейтинг за оценка на електрически превозни средства по завишаващия данните евро цикъл за шофиране очакваме реалният пробег да е около 400-450 км при наличието на батерия с капацитет 95 кВтч.

Цената и окончателната информация за пускането на e-tron quattro в производство се очакват до края на годината.

{youtube}s02ggehbeEI{/youtube}


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (27)

  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • Bul_gar Reply

    От 2009год говорят че ще пускал ел модел но от догодина

    June 13, 2017 at 7:06 pm
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • stefcho85 Reply

    Е вече няма време за мотаене. Нещата се случват вече и щом се преправя и фабриката значи вече са почнали да се настройват на новата въ;на.

    June 14, 2017 at 6:18 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am
  • nedij Reply

    брей, колко интересно и иновативно е това – “пълната интеграция на батерията в носещата конструкция на подовия панел на колата”, а също и новите производствени технологии …, сега ако измислят и голям тъч скрийн по средата на таблото …!! 🙂
    хайде – последно от догодина, евентуално няколко бройки 🙂

    June 15, 2017 at 11:39 am

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *