На безплатните зареждачки в София вече сме в разправии
В този блог: Зареждането без кинти взе да става повод за кавги.
От време на време попадаме на разни ситуации около зараждането на електрички и на едни определени места вече се случват не особено приятни случки…
Наш човек попада на следната ситуация на една от зарядните станции на Кауфланд, където не се плаща. Идеята е, докато пазаруваш в магазина, за час да ти е безплатно зареждането. Да, ама не.
Та, на влизане в магазина човек от екипа на eCars попада на ескалираща зарядна ситуация. На DC станцията до входа на магазина се зареждат един e-Golf и (на AC кабела) едно Renault ZOE. Отстрани чака трета електричка – Nissan LEAF на компания за доставка на храни.
Човекът с нисана понапушен от чакането да му дойде реда раздава недоволства от типа, “трябва да зареждате по половин час, че и за другите да има възможност”. ОК, посмекчаваме лекинко тона, да не цитираме точни изказвания…
Препирнята няма да я коментираме в подробности, че не това е идеята на този блог. По-скоро целта е да обсъдим посоката, в която отиват нещата и какво можем да направим за подобряване на модела.
Да започнем с това, че Кауфланд и Лидл изненадващо направиха тази инвестиция и първи започнаха да монтират бързи зарядни станции по своите обекти в България (сред компаниите от този тип). Условието за ползване – до един час безплатно за клиенти пазаруващи в техните магазини.
Не ни е работа да седим и да следим кой как зарежда на тези станции и дали спазва изискването. Но и друг път сме попадали на подобна ситуация, например на Лидл, където при едно зареждане докато взимаме разни нещица дама ни благодари, че сме “другия конектор”. Щото редовно ставали опашки и понякога разправии. Мда, явно не е рядкост.
Най-вероятно си има хора, които отиват да пазаруват и ползват станцията. Но е очевидно, че има и такива, които редовно зареждат, без да пазаруват, а и са готови да се разправят с други зареждащи, без да имат каквото и да било основание.
Преди години коментирахме нашето положително тогава мнение за безплатното зареждане (обикновено за около година) като жест към потребителите за стартирането на нова услуга. Хубаво, ама и то вече май е кандидат за графата “криворазбраната цивилизация”.
А сме само в началото. Хора, да си опичаме хавите овреме, че да не започне да се стига и до бой!
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (144)
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Много сте деликатни???
Не смеете да кажете коя е фирмата, която паразитира на безплатните станции? Да не би да й направите РЕКЛАМА?
И не става ясно каква е вашата, / т.е. нашата на Карамел/ позиция – редно ли е транспортна фирма да зарежда и да прави опашки на безплатните зареждачки за клиенти?
Даже един скандинавец преминавайки през София е написал в PlugShare:
“Heavily used by a local company with their 55 Cars…”
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Роднина живее близо до зареждачката там и там всеки ден виси един червен лийф на компанията за храна. Хората явно са си направили сметките за изплащане на електромобил със безплатен ток.
Моят съвет за Лидъл и Кауфланд е да направят зареждачките си със баркод четец и на касовите им бележки да печата баркод, та да трябва все пак да се закупи нещо за да се зареди безплатно при тях.
Всичко друго рано или късно ще бъде осквернено, тъй като … ами … айде да няма обидени ще перифрезирам това което искам да кажа …. културата на българина е на много ниско ниво!
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Е, ти пък, не е в това идеята 🙂 (макар че поспорихме по въпроса дали да го направим). А иначе, 55… кои са тез хора с 55 електрички (за които пише някой в PS)?
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Хора, честно ви казвам – отчайвам се като чета и статията, и коментарите!Все си мислех, че хората, които са достатъчно умни за да вложат толкова средства в електромобил няма да паднат до такова ниско ниво!Това е точно като приказката за казана, дето само до българския никой не пазел, щото когато някой реши да излезе, другите го дърпат надолу!Хората ни дават нещо безплатно, а ние пак да кяриме нещо!Ей, не се отърсихме от този създаден през комунизма манталитет!Да сложат цени като тея на ЕлДрайв и да видиме дали някой ще припари до тези станции!
Защо никой не казва името на фирмата?Тук не става въпрос за реклама, а напротив!Нека ги хване срам!
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Ми май не е въпрос само за една конкретна фирма. Говорим за този казус като цяло. Въобще ама грам не опира до (не правене на) реклама или нещо типично за коментари в масмедии или по други форуми.
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Аз се бях оплаквал на ФБ страницата Eldrive, че техни коли хронично запушват зареждачката на Lidl Младост. Отговориха ми само, че колите били дадени под наем и не било тяхна работа.
Но реално, отговорността за контрола кой и как ползва безплатните зарядни си е на Lidl/Kaufland. От тях си зависи дали ще предоставят допълнителна услига за клиентите им или само безплатен ток за нахални транспортни фирми…
А на мен все още ми е пълна мистерия как някой ще е на далавера да загуби 30-60 мин. от работния си ден само за да спести цял един лев от ток за баничарката си 😀
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Според мен няма да става по-леко от тук нататък. Всякакви местни “тарикати” ще продължават да го правят най-вероятно. Не искам да обиждам никого, а да погледна ситуацията и бъдещите подобни на макро ниво.
Би било добре, ако всеки, който реши да притежава електромобил, да бъде наясно с безплатните и платените зарядни станции из страната. Вериги магазини, молове и т.н. Един блог пост обясняващ всичко на прост език, би трябвало да е достатъчно, както и усърдна кампания при всяка ваша възможност, да усведомявате хората за ситуацията.
Ако ще се взима електромобил – то задължително човек, трябва да може да зарежда вкъщи. Това трябва да бъде абсолютен преоритет номер 1! По този начин, всички ще бъдат подготвени за работните дни/нощи с пълен заряд! Инвестицията в зареждащите станции предоставяни от вас, не е никак скъпа, предвид цените на електромобилите! Нека всеки го има предвид и да инвестира в зарядна станция и дори до по-бърз достъп до ток в дома си!
п.с. Просто моите 2 стинки (както се вика) – нито ще има такива ситуации за “нормални” потребители, нито ще трябва да ставаме свидетели на такива.
със здраве и успех на всички в зимния сезон! много киловати за вас и електромобилите ви! скоро и аз, надявам се 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Мммм това с осведомителния блог е добра идея (те и други са подкарани в момента), тамън може да го пуснем като пообновим Тока, че там готвим разни промени, да се въведе ред, пък барем е от полза 🙂
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Нещото което можем да направим ние от форума и да го изискваме от другите електромобилисти е всеки да се маркира в plugshare, докато зарежда на станция. Така преди да отидете да заредите ще погледнете и ако станцията е заета, ще минете по-късно. Това е вид култура на зареждане, която трябва да възпитаваме тепърва в БГ, но е доста полезна, особено при постоянно нарастващия брой електромобили.
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Може да се пробваме с това и в приложението за ВсичкоТок – правим го още, кво да се праи, бавнинко, но пък го гласим готино, пък да видим как ще се получи 🙂
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Той токът може да е почти без пари ама станцията, инсталирането и амортизирането й струват бая. Защо са още безплатни тези и защо са само по една на място?
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Доста от изказванията по-горе са верни… да не кажа всички. Всички тези дребни припирни ще изчезнат когато има повече станции например ето така https://www.youtube.com/watch?v=0OE4BnTh69c&t=2s
Замислете се преди 100 години дали е имало бензиностанции на всеки ъгъл както е днес? Тогава е имало опашки и 100% пак и имало припирни. Когато има търсене ще има и предлагане. Изграждането на станции за зареждане е много по-лесно и евтино от изграждането на бензиностанции( да не приказваме за поддръжка и т.н.) и поради тази причина нещата ще се засилят в близките години.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
Едно е ясно, трябват още много станции за бързо зареждане, на разумна цена.
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
пиша и аз коментар може би да споделя една случка – караме колела с един приятел и се отбиваме в Кауфланд за зареждане(бира и т.н.) и бяха спрели 2 коли, Нисан Лийф на предполагам тази фирма(БГ меню или нещо подобно) и с радост се заговорих с единия шофьор. Просто ме изуми ненавистта с която говореше за очевидно служебния му автомобил – колко бил зле, колко малко км изкарвал, постоянно трябвало да го зарежда и т.н., явно не е като голф 1.9 тди …! А Нисаните на въпросната фирма е хубаво да се зареждат на фирмени зареждачки, ако фирмата има малко респект към останалите електро-участници в движението! 🙂
пс. Проблемите ни, няма да са в зареждачките или колите, …хората, хората!! 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Не са безплатни 🙂 За ползване само от клиенти на магазините са 🙂
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.
Ммм да. Почти всеки път, когато зареждам на Лидл Младост има коли на елдрайв.