7.2 кВт безжично зареждане за Tesla Model S от Plugless Power

tesla-model-s-plugless-power

7.2 кВт безжично зареждане за Tesla Model S от Plugless Power

tesla-model-s-plugless-power

В този блог: След Nissan LEAF и Chevy Volt, Plugless прави безжично зарядно и за Tesla Model S.

Компанията започна да приема поръчки за новата система, която за начало се предлага само за Model S със задно предаване и се очаква първите доставки да започнат през април и по-късно през годината за AWD Model S версиите…

Стандартно, системата на Plugless Power се състои от заряден трансмитер (подложка), монтирана на бетонов под. Това с бетона е задължително поне според изискването на Plugless. Трансмитерът е свързан с контролер с 50A главен предпазител.

Другата част на системата е адаптер монтиран вътре в електромобила, но за него Plugless не предоставя информация. Дават обаче три години гаранция на устройството и монтажа, включително поемат ремонта на електромобила, ако системата предизвика проблем. С други думи, явно са я тествали достатъчно и я смятат за надеждна.

Максималната мощност на зареждане е 7.2 кВт, което значи около десетина часа за пълно зареждане на Model S. Разстоянието между трансмитера на пода и адаптера в колата трябва да е около 10 см.

Засега от Tesla няма някакви официални индикации, че компанията одобрява устройството. Като цяло, на този етап екипът на Tesla смята безжичното зареждане за компромисно, заради загубите и малката мощност.

По усъвършенстване на технологията обаче работят много компании и тези показатели ще се подобряват все повече. С 22 кВт безжично зареждане и 95% ефективност, например, нещата биха изглеждали много добре.

Цената на Plugless системата за Tesla Model S все още не е известна – на сайта на Plugless има само $244 депозит – но за сравнение, тази за Nissan LEAF струва $1,540.

От: Electek


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

Share this post

Comments (27)

  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Zlatanski Reply

    Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
    Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..

    November 30, -0001 at 12:00 am
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.

    March 30, 2016 at 6:37 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm
  • Мартин Хаджистойков Reply

    Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.

    March 30, 2016 at 6:45 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *