7.2 кВт безжично зареждане за Tesla Model S от Plugless Power
В този блог: След Nissan LEAF и Chevy Volt, Plugless прави безжично зарядно и за Tesla Model S.
Компанията започна да приема поръчки за новата система, която за начало се предлага само за Model S със задно предаване и се очаква първите доставки да започнат през април и по-късно през годината за AWD Model S версиите…
Стандартно, системата на Plugless Power се състои от заряден трансмитер (подложка), монтирана на бетонов под. Това с бетона е задължително поне според изискването на Plugless. Трансмитерът е свързан с контролер с 50A главен предпазител.
Другата част на системата е адаптер монтиран вътре в електромобила, но за него Plugless не предоставя информация. Дават обаче три години гаранция на устройството и монтажа, включително поемат ремонта на електромобила, ако системата предизвика проблем. С други думи, явно са я тествали достатъчно и я смятат за надеждна.
Максималната мощност на зареждане е 7.2 кВт, което значи около десетина часа за пълно зареждане на Model S. Разстоянието между трансмитера на пода и адаптера в колата трябва да е около 10 см.
Засега от Tesla няма някакви официални индикации, че компанията одобрява устройството. Като цяло, на този етап екипът на Tesla смята безжичното зареждане за компромисно, заради загубите и малката мощност.
По усъвършенстване на технологията обаче работят много компании и тези показатели ще се подобряват все повече. С 22 кВт безжично зареждане и 95% ефективност, например, нещата биха изглеждали много добре.
Цената на Plugless системата за Tesla Model S все още не е известна – на сайта на Plugless има само $244 депозит – но за сравнение, тази за Nissan LEAF струва $1,540.
От: Electek
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Хммм, 95% това си е повече от обнадеждаващо, само че в бъдеще време. Засега реалиите са все още в начален стадий….
Скоро гледах видео на Бьорн Ниланд, сравняваше ефективност (и загуби) при монофазно и трифазно зареждане, дори там нещата не са съвсем изчистени откъм ефект./загуби…..
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Има вече готов прототип на безжичното зарядно за Tesla.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.
Хм, като добавим ПРО версията на приложението за коментари трябва да може да се добавят снимки – сега само през URL.