Става ли да си вземем един BMW C електро скутер?

bmw-c-electric-scooter-out

Става ли да си вземем един BMW C електро скутер?

bmw-c-electric-scooter-out

BMW C Evolution скутер на ток – 6 сек до 100 и 120 км/ч макс. – Снимка: BMW
В този блог: На данни е супер новият BMW C Evolution електрически скутер. На продажби в България – да видим…

Това с данните го казваме, защото вече ги има черно на бяло. BMW ги пусна на автосалона във Франкфурт и дори стана ясно, че продажбите също стартират, стига да знаеш колко струва…

BMW C Evolution визитка
Електромотор 35 кВ (47 кс) 72 Нм
Батерия 8 кВтч
0-150 км/ч 2.7 сек
0-100 км/ч 6.2 сек
Макс. скорост 120 км/ч
Зареждане 4 ч

Идеално му стоят тези цифри в табличката отдясно. Дърпа си супер прилично с две секунди и половина до 50 км/ч. За пробега ще се види тепърва дали ще ги докарва 100 км, но си изглежда възможно отвсякъде с 8 кВтч батерия. Тя на някои плъгин хибриди им е по-малка (като капацитет), егати…

Интересното е, че охлаждането й е въздушно, обаче. На електромотора пък са му направили течно охлаждане. Задвижва се с ремък и е синхронен, с постоянни магнити. Дава 11 кВ (15 кс) продължително и 35 кВ (47 кс) максимално, за електронно ограничена скорост до 120 км/ч. С тия данни май ще къса някои макси скутери с по 600 кубика и повече. Дали няма да е кеф Laughing?

За въпросните 100 км пробег 8 кВтч батерията се зарежда от 220V битов контакт на 12A за около 4 часа. На 16A сваля на 3 часа, ама 16-те ампера са ни малко кът в България. То където 4 там и 3, все си е няколко часа. Може би като стане 2 на 1 ще му обръщаме повече внимание?!?

ОК, остана да ги наредим параметрите, както ги обявиха от BMW:

  • Постоянна мощност 11 kW (хомологирана по ECE R85) и максимална 35 кВ;
  • Максимален въртящ момент 72 Нм;
  • Максимална скорост (електронно ограничена) 120 км/ч;
  • Ускорение 0 – 50 км/ч за 2.7 сек.,
  • Ускорение 0 – 100 км/ч за 6.2 сек.;
  • Пробег до 100 километра нормално каране (ъммм…);
  • 4 режима на движение: Road, Eco Pro, Sail и Dynamic.
  • Супер лесно маневриране назад с асистенция;
  • Torque Control Assist (TCA).
  • Високоволтова батерия с капацитет 8 кВтч и въздушно охлаждане;
  • Интелигентно регенериране при движение по инерция и спиране;
  • Зареждане от обикновен битов контакт;
  • Отнема 4 часа за зареждане на батерията до 100 % на 220V / 12A (3 ч при 220V / 16A).
  • Голям TFT цветен екран;
  • LED дневни светлини (плюс странични).

Като ги гледаме тия неща отгоре, става да си вземем един BMW C Evolution и още как. Стига от BMW да обадят цената, че още не я знаем. Дано да не ни разколебаят бързо с нея Laughing.

Ето да му метнеш едно око на BMW C Evolution:

{gallery}2013/sep/bmw-c-elektro-skuter{/gallery}

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *