4 начина да ритнеш глобалното затопляне по гъза
В този блог: Изумително е колко бързо можеш да промениш себе си и глобалното затопляне.
Технологичните решения, ресурсите и инструментите, необходими за справяне с глобалното затопляне вече са налице. Искаш ли да си от хората, които ги използват още сега или да?…
Иронията при борбата с глобалното затопляне е, че средствата, нужни за да ограничим вредните емисии преди да стане твърде късно, вече съществуват. Можем да произвеждаме електроенергия от възобновяеми и устойчиви източници, които биха покрили нуждите ни сега и в близкото бъдеще. Електрически автомобили и различни други возила на ток се разпространяват из целия свят и в голямата си част са конкурентни по цена на задвижваните с горива. Въпреки това промяната не е лесна.
Разнищването на проблема и намирането на адекватни решения вече е извършено в множество градове, области, дори и държави. Няма нужда да чакаме развитието на 10% по-ефективни фотоволтаици, още 300 км пробег за електромобилите или по-евтини батерии за съхранение на големи количества енергия, заместващи досегашната мрежа.
Основният проблем при борбата с глобалното затопляне е, че фактите не са достатъчно ясни. Както наскоро американският президент Барак Обама сподели, настъпването на социалните медии през последните 5-10 години коренно промени начина, по който хората научават новини и фактите, които те съдържат.
В днешно време едно крещящо заглавие на кликбайт статия или снимка с грабващ надпис биват видени и споделяни многократно, отклонявайки вниманието на публиката в различни посоки. Фрапиращото е, както показаха последните президентски избори, че фактите вече нямат значение. Няма значение дали една статия, заглавие или снимка е истина, те отново биват четени и споделяни.
Разработването и прилагането на начин, по който фактите да бъдат предадени и разбрани от публиката, е основното предизвикателство пред борбата с глобалното затопляне. Денят, в който истините и фактите достигнат до обществото и бъдат разбрани и повярвани, е денят, в който хората ще положат нужните усилия, за да предотвратят катастрофалното глобално затопляне.
Вече имаме необходимия ресурс, за да решим проблема, но това би било напразно ако хората не започнат да действат.
Действай сега! Ето ги твоите четири начина:
- Рециклирай отпадъците си;
- Консумирай местни храни;
- Намали ненужното си потребление на ресурси и продукти;
- Купи си електромобил.
Давай смЕЛо!
От: Cleantechnica
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Comments (27)
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Не в г..а, а
ДА РИТНЕШ ОТЗАД ГЛОБАЛНАТО ЗАТОПЛЯНЕ
Звучи по добре за елегантен-техничарски сайт като eCars 😉
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
Мхм, ама го дадохме малко медийно за привличане на внимание 🙂
Елегантен-техничарски ми допадна много – благодарско – така ще държим курса – просто понякога малко кривване за разнообразие 🙂
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)
чудесно! 🙂
надявам се да има повече кампании, които да обяснят, че модерното, “якото” е вече да си по-ефективен, т.е. описаните мерки, а не масово наблюдаваното – да си запалиш колата 15 минути преди да тръгнеш за да загрее, или да не я гасиш като спреш да си купиш нещо, или да изхвърляш масово неща, храни и т.н., т.е. да демонстрираш “престиж” или “благосъстояние”!?:)