Знаят ли в BRABUS нещо повече от другите за електромобилите? (видео)

protean-glavinni-elektromotori-kolela

Знаят ли в BRABUS нещо повече от другите за електромобилите? (видео)

protean-glavinni-elektromotori-kolela

Електромотори в колелата (на Protean) е сред най-обещаващите технологии според Car and Driver.

Смятано за най-голямото списание за авто ентусиасти в света, Car and Driver намери (очевидно основателни) причини да включи електрическите главинни мотори (в колелата) на Protean Electric в списъка за номинации. А самото избиране на технологията за най-обещаващата си е много силна индикация за нейното бъдеще в авто индустрията. В добавка, Най-обещаващите технологии правят компания на друга Car and Driver класация – за 10-те най-добри коли, съществували в продължение на над три десетилетия…

Зад всяка идея обикновено има “мотор” и тук аналогията с конкретната идея е много силна, а мотор е авторът (и технически директор на списанието) на наградата за Най-обещаваща технология, Дон Шърман, който твърдо вярва в потенциала на електромоторите в колелата и главинните електромотори за бъдещите хибриди и електромобили.

“Интегрирането на задвижващата електрическа система с електромотори-главини ще позволи на дизайнерите и инженерите да постигат много по-голяма ефикасност, икономия на енергия и потенциално, повече производителност. Ние очакваме лидерът в сферата Protean Electric да помага на автопроизводителите при вграждането на тази технология.”

  Дон Шърман

Технологията на Protean

Скоро ще стигнем и до отговора на въпроса в заглавието, защото минава пред техническите характеристики на електромоторите, които Protean прави за вграждане в колелата на автомобилите:

  • Подобрение в разхода на енергия с до 30 процента в зависимост от капацитета на батерията;
  • Най-голяма ефективност на въртящия момент сред всички днешни електрозадвижващи системи;
  • 81 кВ (110 кс) и 800 Нм за всеки електромотор;
  • Тегло само 31 кг на електромотор;
  • Пасва във вътрешността на всяко стандартно 18-инчово колело;
  • Изключителни способности за регенеративно спиране, което позволява до възстановяване на до 85 процента от кинетичната енергия при спиране.

Сега вече картинката започва да се нарежда, нали? И всичките тези параметри са “скрепени” с 25 патента за уникалната технология и дизайн на Protean, в допълнение към които са подадени още 84 патента за други приложения в страни от цял свят.

Но каква е връзката с BRABUS и защо пък там да знаят нещо повече за електромобилите? Отговорът е в B-Class електро прототипа, който компанията представи на Автосалон Франкфурт 2011. От електрическия Mercedes просто лъхаше на високотехнологично инженерство и фактът, че германската тунинг компания вече показва на какво е способна по отношение на навлизащите електромобили, е повече от показателен какво можем да очакваме в близките години – супер мощни, но и невероятно екологични и ефективни коли, съчетаващи интелигентни технологии с лукс, без никакъв компромис с производителността или удобствата. Точно обратното! Убедени сме,че решението да избере електромоторите на Protean в никакъв случай не е случайно за BRABUS, което се доказва и от факта, че Protean е разработила и множество прототипи, включително Ford F150 пикап, Volvo C30, Opel/Vauxhall Vivaro карго ван и други.

{becssg}ev/elektricheskibrabus{/becssg}

В заключение, ако електрическите коли от близкото бъдеще са като прототипа на BRABUS (с технология като тази на Protean) интересът ще бъде гарантиран, а новите тунинг мании ще ни обземат светкавично. Ние работим за това, потапяйки се всеки ден в развитието, което ни прибилижава към тези моменти. Хубавото, е, че ще сме заедно там Cool!

{youtube}fFz_xqOBlJg{/youtube}

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че е полезно, ефективно, практично и качествено.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

{loadposition newsletter}

  Ако имаш регистрация в eCars.bg, значи сме те абонирали автоматично. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на бюлетина.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *