Tang е китайски плъгин SUV, който дърпа за 4.5 сек до 100
С базова цена около $48,000, BYD твърди, че има много по-голямо търсене за показания на автосалона в Пекин преди година Tang, отколкото дори за другия плъгин на компанията – Qin (Чин) – от който през 2014 г. в Китай са продадени близо 15,000…
В Tang е вкарана второ поколение DM (Dual Mode) 2.0 PHEV система на BYD и това е първият модел от платформата 5-4-2:
5: за 0-100 км/ч под 5 секунди;
4: за 4х4;
2: за по-малко от 2 л/100 км.
А иначе Dual Mode (DM) означава просто, че можеш да превключваш между ток и бензин. Не е същото, но малко напомня на превключването между газ и бензин.
Електрическата част на Tang се състои от два електромотора (по един за предната и задната ос), всеки с мощност 110 кВт и 250 Нм въртящ момент. Това е за базовия Tang. В по-яката версия задният електромотор е с въртящ момент 300 Нм.
Батерията на Tang е с капацитет 18.4 кВтч и Li-iron phosphate химия, откъдето и 80 км пробег. С този капацитет можеше и малко повече, но ще е добре поне да се разчита със сигурност на тези 80 км, с които го представят.
Бензиновата част представлява ДВГ с обем 2.0, мощност 151 кВт (202 кс) и 320 Нм въртящ момент. Общата мощност на системата е 371 кВт (498 кс) и 820 Нм за базовия модел и 411 кВ (551 кс) и 870 Нм за топ нивото. “Базата” дърпа от 0-100 км/ч за 4.9 секунди, а по-мощното изпълнение за 4.5 секунди. Представи си как си седиш на светофара и едно китайско сувче излита напред ей така преди да му видиш и марката…
Странното е, че по-бързата версия (няма и половин секунда разлика иди ги прихвани) щяла да струва два пъти повече. Това звучи нелогично като се има предвид каква фурия си е и базовата, с която вероятно повечето хора ще са супер щастливи.
По-важното е, че BYD (Build Your Dreams) е на път да осъществи множество мечти, а и да помогне с малко за освежаване на отчайващо мръсния въздух в китайските градове. И предвид успеха на друг много продаван плъгин SUV – Mitsubishi Outlander PHEV – интересът към тези возила явно е огромен. Какво ли ще стане когато се появи Tesla Model X?
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Leave a Reply