10 нови електромобила закупи ПроКредит Банк
Очаквахме това да се случи, след като разбрахме за инициативата в началото на годината и на 12 май намерихме новината на сайта на банката. ПроКредит Банк обновява своя авто парк с електроавтомобили като мярка от последователната си политика за трайно намаляване на негативното влияние от дейността й върху околната среда…
Според екипа на банката, закупуването на електромобилите е рационално решение, което превръща ПроКредит Банк в първата финансова институция в България, въвела в експлоатация такова количество електроавтомобили за нуждите на своята дейност. Колите ще се използват ежедневно за работа на експерти по Връзки с клиенти, които правят редовни посещения на бизнес клиенти на място в техните офиси и предприятия.
Банката планира с тази новаторска инвестиция да намали почти на половина потреблението си на гориво, което неминуемо ще доведе и до намаляване на СО2 емисиите генерирани в следствие на найната дейност.
Електромобилите на ПроКредит Банк ще се използват в София, Пловдив, Варна, Бургас и Стара Загора и на близки разстояния в районите около тези градове. Реалният пробег на Mitubishi i-MiEV е до около 100-110 км с едно зареждане при нормално шофиране (не динамично) в топлия сезон и около 85-90 км в студения.
Разходът на i-MiEV е около 14-17 кВтч/100 км в зависимост от шофирането и пътните/атмосферните условия, a батерията с капацитет 16 кВтч (14.5 кВтч използваем), откъдето и пробег около 100 км с едно зареждане (150 км е пробегът според Новия европейски цикъм за шофиране, но това е трудно постижимо в реални условия).
Едно зареждане на дневна тарифа (при около 0.20 лв/кВтч сегашна цена на тока) излиза под 3.5 лв и съответно наполовина по-евтино на нощна тарифа.
ПроКредит Банк изгражда и собствени зарядни станции във всичките градове, където ще се използват електро автомобилите. На тях ще могат да зареждат и клиенти на банката, както и всички, които управляват електрически превозни средства.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (91)
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…
Чудесно! 🙂
… да видим кога/коя таксиметрова компания ще прояви далновидност и предприемчивост!?
И аз отдавна си го задавам този въпрос. Даже се радвам на Грийн такси, макар че са хибриди 🙂 Това ще намали цените на такситата яко! Бързо да действат!
Ще ги намалят,когато и производителя намали цената!
За такси трябват по минимум 250км на заряд, за да работи спокойно, може би Модел S 🙂
Брех! Чак ми се струва невероятно, едно такси , дори и в София, да успее да навърти над 200 км за един ден….. А може да монтират зарядни по стоянките, и без това висят там по цял ден 🙂
Да, карах такси около седмица, дори като новобранец правех по около 200км, за това ти го казвам от опит.
хм, замислих се – и малко цифри:
да предположим, че се прави един “добър” курс от Младост до Люлин – около 15км, за време между 30мин и 1ч, в зависимост от трафика, значи ако се направят 10 курса = 150км, и време не по-малко от 5ч непрекъснато шофиране, като не се чака за следващ клиент, през времето на смяната.
Не знам дали някое такси прави тази перфектна смяна(предполагам 8ч – не знам какво е ограничението по трудовия кодекс), и ако я прави, приходите са не по-малко от 150лв без разходите, от които горивото за 150км е около 15лв, на ток ще е около 5лв).
… и какво за модел “ЕС”? 🙂
Лийф-а е идеален за такси, може би е по-рисково и все още хората го гледат като кроманьонци пред огън 🙂
Сякаш тихомълком и без много шум Mitsubishi Motors представи i-MiEV за физически лица официално в България. Дори не разбрах кога се случи това, но вече на официалния уеб сайт има i-MiEV на цена от EUR 29990 без ДДС.
Хм, такава беше цената и през 2011 г. Но и аз съм го пропуснал това тихомълкомско нещо 😀
Всъщност споменът ми е дори за 35к с ДДС…