Мат Уотсън от carwow демонстрира какво се случва с VW ID.3 при достигнаето на 0% батерия
Mat Watson от carwow е поредният журналист, който успя да се докопа до ID.3 и да направи тест драйв.
Тестовете, които Уотсън прави на електромобилите, се различават от повечето останали, но от всеки се научава по нещо и така се добива по-добра цялостна представа за колата и нейните възможности.
Мат Уотсън обича да кара електромобилите докато не изцеди батерията на макс и колата не спре, за да покаже какво се случва реално в тези ситуации и какво е поведението на колата при шофиране с под 5% оставаща батерия.
Подобно на Бьорн Ниланд и BatteryLife той също не остана особено впечатлен от софтуера, който все още има недостатъци, но като изключим това и коментарите за “евтината” пластмаса по вратите и таблото, цялостно и неговите впечатления от колата са по-скоро положителни.
Уотсън успя да измине доста по-кратко разстояние, но за разлика от тестовете на Бьорн и BatteryLife той стартира с 94% батерия и не караше с постоянна скорост.
В крайна сметка Уотсън успя да измине 337 км преди колата да спре и да се наложи да вика пътна помощ, която да му сипе малко ток, с който да се занесе до най-близката DC станция.
Резултатът му е някъде по-средата между този на Бьорн, който със скорост 90 км/ч успя да измине 413 км, а след това със 120 км/ч мина 278 км.
От видеото на carwow също така се добива и добра представа за интериора на колата и дребните недостатъци, с които идва тази първа версия на ID.3.
{youtube}2hn31vLKgho{/youtube}
Leave a Reply