Porsche Mission E – 600 кс, 500 км пробег и 15 мин. зареждане
В този блог: Mission E ускорява до 200 км/ч за по-малко от 12 сек. и изглежда като мисията на Porsche за електрическо бъдеще.
Нещо специално от Франкфурт – електрическа Mission E концепция от Porsche с 500 км пробег, 15 мин зареждане и макс. мощност 600 кс…
На Автосалон Франкфурт 2015, Porsche представя 4-местен Mission E концепт с електрическо задвижване, комбиниращо супер динамика и икономичност.
От трите числа в заглавието 15-те минути са най-малкото, но ни изненадаха най-много. С обявената 800V батерия 500 км пробег звучи много добре и постижимо, защото докато дойде време концепт като Mission E да излезе на пазара технологиите ще са значително подобрени, за да позволяват такъв пробег.
В прес материала за Mission E пише, че супер бързото зареждане се постига с нова Porsche Turbo Charging система и въпреки че не става дума за пълна батерия, 15 минути до 80% е два пъти по-бързо отсега. Особено предвид факта, че батерията на Mission E вероятно е поне 80 кВтч.
Според Porsche, Mission E (ще) ускорява за 3.5 сек. от 0 до 100 км/ч (под 12 сек до 200 км/ч) и ако съдим по медийните заглавия от типа “Mission E предизвиква Tesla”, калифорнийският новак в автомобилния свят не само си изгради име само за няколко години, а вече е “мишена” за най-утвърдените в бранша.
{gallery}2015/sep/porsche-mission-e:260:144:0:0{/gallery}
Задвижващата система на Mission E е изцяло нова, с два постоянно възбудени синхронни електромотора (PSM), които заедно осигуряват над 600 кс пикова мощност. Porsche твърди, че за разлика от днешните електромотори, тези на Mission E развиват пълната си мощност дори след множество ускорения през кратки интервали. Не сме виждали видео тест, но според компанията Mission E взима северната обиколка на Нюрбургринг за под осем минути.
Ето и актуални снимки пратени от нашия приятел Хари от КИА България:
{gallery}2015/sep/porsche-mission-e/1:190:190:0:0{/gallery}
Зареждането е решено атрактивно, с отместване на част от предния ляв калник, под който се намира 800-волтовият порт на тази така интересна Porsche Turbo Charging система. За да заредиш голяма батерия до 80% за 15 минути ще е нужна солидна мощност, затова техническите параметри на технологията са от най-любопитните за нас. В добавка към супер бързото зареждане има и опция за безжично, за което на този етап не намираме подробности.
Supercharger, Turbo Charging… надпреварата е в ход, а мисията на Porsche определено изглежда възможна. Очакваме да започнат да я изпълняват.
{youtube}HdYg2EPMKiI{/youtube}
Източник и снимки: Porsche
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
{loadposition newsletter}
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.
Comments (27)
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]
На същия автосалон излезе и Audi e-tron Quattro, а за него е предвидена 95 kWh батерия и съм сигурен, че Порше-то ще е със съвсем същата такава. 🙂
По-интересно ще ми е да видя на живо зареждането за 15 минути на тази батерия, защото за тази цел ще потрябват 300 kW зарядно, а такова като за леки автомобили никой не е демонстрирал още (за електроавтобуси знаем, че има такива). 🙂
Правя му и на аудито блог, яка батерия, определено и, да, сигурно такава е и в порше концепта.
Мисля си, че ще има промяна в технологията и няма да е нужна такава огромна мощност – нещо като множество паралелни импулси за хилядите клетки… не зная, ще видим.
хехе, дойчовците пак изтрещяват по техния си начин – мегаломански, ама по-добре да има конкуренция отколкото да няма.
европейските марки си остават “беззъби” конкуренти на американските и източните марки …, остава малко да се насити китайския пазар и да започнат да изнасят и насам … 🙂
пс. имам надежда в “Trabi nT” [LINK=http://www.trabant-nt.de/367/en/home.aspx][/LINK]