DPD взима и 100 електрически микробуса от MAN за доставки в Англия
Сериозна активизация по линия на електрическата мобилност има в английското поделение на DPD, от което в края на миналата седмица споделиха, че добавят нови 100 електрически микробуса към своя автопарк.
Само преди две седмици компанията обяви, че очаква Nissan да им достави 300 броя eNV200 и планира до края на тази година да има поне 500 електрически превозни средства за доставки на местно ниво.
С тази нова сделка бройката ще иде над 600, а все още сме в началото на годината. Интересно е, че DPD са сключили договор с MAN за доставка, която ще се случи преди официалното представяне на MAN eTGE в Англия, което е планирано за средата на Април.
Производството на електрическия MAN микробус ще започне в началото на юни и първите 100 бройки ще отидат при DPD. MAN eTGE е базиран на VW e-Crafter и се произвежда в Полша.
Ето накратко и техническите данни на MAN eTGE
- Пробег: 114 км по WLTP
- Батерия: 35,8 кВтч (Губи до 15% от капацитета си след 2,000 цикъла на зареждане)
- Зареждане: До 80% за 45 мин при максимална мощност от 40 кВт на DC станция или 5,5 часа чрез бордовото зарядно, което е с мощност 7,2 кВт.
- Мощност на електромотора: 100 кВт
- Въртящ момент: 290 Нм
- Максимална скорост: 90 км/ч
- Максимален полезен товар: 1,75 тона
Разликата в пробега на Nissan eNV200 и MAN eTGE е доста голяма, като се има предвид че батериите им са сходни. Размерът със сигурност оказва влияние, разбира се, но все така малко над 100 км пробег е наистина много слаб показател за електрическо превозно средство, което влиза в серийно производство през 2020.
Въпреки всичко адмирации за DPD и усилията, които полагат да се сдобият с повече електрически превозни средства за доставки, както в Англия, така и на други места в Европа.
В Германия също се работи по тази линия и в Хамбург например, компанията използва доста електрически колела и скутери за доставки на по-къси разстояния.
Миналата седмица с голяма поръчка на електрически микробуси се включи и френската компания Chronopost, която поръча 420 бройки Volkswagen e-Crafter.
Royal Mail пък добави микс от 87 броя Mercedes-Benz eVito и Peugeot Partner Electric за доставки в Лондон.
Comments (27)
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
Годината е 1905. Но като се прочете следната новина от онова време, все едно е за днес:
[quote]
AUTO MAIL WAGONS IN PARIS
The postal service in Paris has received fifteen new electric motor vans for transferring the mails between the main office, substations and railway depots.
The cars have a speed of 25 miles an hour and weigh 2.5 tons of which the storage batteries comprise 1,320 pounds,
The Electrical Review says: “The batteries are charged daily between 12 and 2 p. m. and for this purpose a model charging station has been installed in the central post office building.” .
The use of motor wagons for mail service is becoming general in Europe.
[/quote]
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
тези на снимката сигурно току-що са чули техническите данни на буса…, и се чудят да се смеят ли, да плачат ли…?!? 🙂
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.
То наистина да се смее ли да плаче ли човек. Има нещо много странно с почти всичките електрически микробуси и тези малки батерии и скандален пробег.